Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Zacinająca się stacyjka

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Zacinająca się stacyjka
#1
 Szupryk 
Ostatnio mam coś takiego, nie wiem czy to od mrozu czy co.
Mam kluczyk w pozycji 0. I chce włączyć zapłon, a kluczyk tylko kawałek się ruszy. Nie wskakuje na pozycje I i nie łapie zapłonu. Musze kluczyk "rozbujać" prawo, lewo i za którymś tam razem wejdzie na I. Czasami za piątym razem, czasami za dziesiątym. Nie wiem co powoduje to zacinanie? Ktoś może wie ?
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#2
 marcinmid 
może WD40 pomoże? Wink
 Odpowiedz
#3
 Kanapa 
Stacyjka siada - podjedź do Olecha na Grunwaldzką koło dawnej Mody Polskiej.
Standardowe objawy zużytego mechanizmu w MB - grozi późniejszym rozwiercaniem.

Pozdr
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#4
 Szupryk 
To znaczy? Może się tak stać, że w końcu nie przekręce kluczyka ? Musze wymienić stacyjke, czy coś mi tam zrobią? Ile to może kosztować i ile trwać taki zabieg?
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#5
 Kanapa 
Poczytaj

http://www.mb.org.pl/forum/index.php/top...cyjka.html

Prawdopodobnie sama wkładka.

Podjedź, i zapytaj stara sprawdzona firma od kluczy i zamków.
http://www.baza-firm.com.pl/dzialy/bazaf...ze,blokady
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#6
 Szupryk 
Wygląda na to, że Kanapa dzisiaj rozwiązał mój problem. Wystarczyło zapodać do stacyjki jakieś preparaty. Może Kanapa napisze co, bo ja kompletnie nie wiem co to było, a pomogło Smile
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#7
 Kanapa 
Hammer

Stacyjka to sprzęt mechaniczny i należy mu się czyszczenie i smarowanie.

ŻADNEGO WD40. Evil or very mad

1. Przeczyścić preparatem do styków elektroniki lub zmywaczem do gaźników - wypłukać brud.
2. Nasmarować czymś co nie będzie wiązało się z osiadającym kurzem/brudem - tak zwany suchy smar lub np. smar teflonowy.
3. Pamiętajcie o zamku tylnej klapy - jak padnie centralny to jak zaciągniecie auto do ASO? Zawsze parę złociszy można zaoszczędzić na lawecie!

Zamiast szukać/kupować te specyfiki radzę podjechać do elektryka samochodowego i zlecić serwis zamków - wyjdzie taniej niż zakup kolekcji puszek.

Pozdr Laughing
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#8
 Szupryk 
Sprawa zakończona, także myślę, że warto napisać:
Wystarczył odmrażacz...
Poprostu do stacyjki musiała sie dostać woda, która podmarzła i po podaniu odmrażacza wszystko puściło jak malina Hammer
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#9
 Devil 
Odmrażacz,podobnie jak wd40 wiąże brud.Przemyj ją lepiej żeby oczyścić wkładkę z brudu i przesmaruj suchym smarem,jak radził kolega.W przyszłości będziesz miał spokój.Tak potraktowałem swoją,profilaktycznie po kupnie auta.
 Odpowiedz
#10
 Szupryk 
Tak zrobie, chociaż przy mrozach rzędu -20, nie było z nią problemów. Hammer
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu