Co do krzyżaka to bez wybijania i rozłożenia na czynniki pierwsze nie nasmarujesz łożysk igiełkowych . Krzyżak nie ma kalamitki do smarowania. Możesz go wyczyścić z zewnątrz ale z tym też uważaj co by uszczelnień igiełek nie "wydrapać" bo wtedy to już długo nie pojeździsz .
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] Silnik różnice 0,6T, Softip > Softtouch, instrukcja, parę pytań po zakupie
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Mała pomyłka nie mam Pure a Pulse i 55KM. Zmieniłem pierwszy post.
Zamówiłem filtry i z paliwa nie jestem pewien. Każdy producent to inny minimalnie wymiar. Wziąłem: - PP 831/1, a jako Valeo 587003; - niby ma być PP 905 choć wg. Filtrona to 831/1 jest prawidłowy. Jako zamiennik WK 512 (info z fq101). To Valeo 587008. - wg. Valeo 587001 to prawidłowy. Niezły burdel z tym jest . Chyba nie przeskoczę i jakby co zamówię po próbie inny. Choć nie lubię dwa razy robienia tego samego. Możliwe że przez te drobne różnicę wymiarów każdy jest prawidłowy. Najbardziej różni się długość całkowita, ale to może być po prostu różnica długość króćców?
Może ktoś podesłać długość bagnetu co wchodzi do silnika bo mój jakiś trefny. Każdy silnik w 450 w tym 0,7 i 0,8CDI.
Dodatkowo czy odma skrzyni korbowej jest inaczej rozwiązana jeśli ktoś ma klimę? U mnie jakby nie ma tak patrząc z góry jak inni mają za przepustnicą ten grubszy.
Już kopie. Znalezione :
https://www.evilution.co.uk/mod/dip-stick-lengths.htm 450 fortwo 600cc petrol 415mm 440mm 450 fortwo 700cc petrol 384mm 415mm 450 fortwo 800cc diesel 430mm 462mm Strony z częściami/producentów wykazują się sporą dowolnością. Jednak długość jest różna. Stan od 410 do 460. Wczoraj zrobiłem korek spustowy. Oczywiście zeszło dłużej niż się spodziewałem.
Otwór na sondę nie potrzebny ale miałem obok skrzynię która nie potrzebuję korka spustowego. Więc to nie był problem. Flansza oryginału miała wysokość z 15mm ta 5mm. Szpilki za krótkie, jak i nasi tam byli, więc jedną szpilkę musiałem zastąpić. Mocowanie do skrzyni, nie do końca spasowane, ale nie było tragedii. Chyba najgorzej to rzeźbiarze przede mną. Czasu poszło sporu, szukanie śrub, nakrętek, podkładek, gwintowanie. No i skręcanie/odkręcanie parokrotne przez dziurkę od klucza. W międzyczasie wymiana oleju w skrzyni, filtru powietrza i przygotowanie do softouch. Które udało się uruchomić dzięki koledze z forum.
Słabo przy demontażu że opierałem się na instrukcjach i opisach, typu szarpnij, pociągnij (niezależnie od języka). Gdzie wszystko ma określony porządek, kierunek a te w poradnikach zostały pominięte. Więc bezwiednie nie da się na tym opierać. Z odświeżaniem go nie zamierzam iść do twojego poziomu . Choć mam nadzieję że nie skończy się zakupem ładnej budy z padniętym silnikiem. Okażę się jak bardzo się polubimy. Aczkolwiek ja nie jestem jego docelowym użytkownikiem.Codzienne auto to 454. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[450] Kilka pytań na temat elektryki i przeróbek | Smartor450 | 1 | 319 |
29.10.2023, 16:36 Ostatni post: LAZY. |
|
[450] Silnik gaśnie bez ostrzeżenia | KiloWhisky | 10 | 3.274 |
17.08.2023, 10:33 Ostatni post: chris2 |
|
Stacjonarny silnik 0.8 cdi | DarekB52 | 9 | 1.658 |
31.01.2022, 21:33 Ostatni post: LAZY. |
|
Gaśnie silnik podczas jazdy ? | krzycho | 27 | 15.512 |
08.12.2020, 08:53 Ostatni post: obwd-crash |
|
Parę pytań | artary1 | 0 | 1.320 |
09.06.2019, 19:25 Ostatni post: artary1 |
|
Smart nowa zabawka - co należy sprawdzić / przeserwisować po zakupie | Kanapa | 11 | 11.786 |
09.11.2016, 03:24 Ostatni post: Sylvia |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości