(13.10.2023, 08:59)easy81 napisał(a):(12.10.2023, 21:54)LAZY. napisał(a): Z przedlifta do polifta wszedł bez kombinacji. Wizualnie różnic nie dostrzegłem. Egr warto zaślepić bo zamęczy się szybciej głowica.
Czyli robiłeś takie coś i powinno być w miarę bezproblemowo. Dobra informacja, bo silnik dawcy mały przebieg i sprawny do wyjęcia. Właśnie do egra żałuję, że nie zrobiłem od razu tego. Co do zaślepki masz na myśli emulator za ok. 150 pln z allegro ? Jeśli będę go robił, to na pewno wywalę egr, bo mam z nim niemiłe doświadczenia. Dzięki wielkie za informację!
Wystarczy podkłądke bez otworu na rurce dolotwej z kolektora wydechowego.
Chodzi o to, by spaliny nie dostawały się do EGR i powietrza z dolotu.
Tym samym olej w powietrzu z dolotu nie będzie się koksował, a to była przyczyna zmniejkszania przekroju otworu powietzra dolotowego w EGR.
Na dodatek, na przeglądzie nikt tego nie zauważy, tak jak ma to miejsce gdy brak jest wpiętej wtyczki przy EGR i wpięta jest w emulator.
W przedlifcie, tak samo jak w polifcie jest EGR.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!