ehh temat 3 poziomych kresk juz byl przerabiany mnustwo razy, wczytywalem sie w kazdy post i mniej wiecej byly to podobne ale nie takie same objawy...
model - CDI 2000r , 160 tys przejechane
auto w moich rekach od roku - spokoj do wczoraj
wymieniony olej w skrzyni (na motula)
silownik do wysprzeglania przesunalem na max pozycje ku skrzyni
objawy:
auto jezdzilo poprawnie az mi kobieta powidziala ze podczas jazdy z kwadracika informujacego jaki jest bieg wrzucony zniknelo wszystko. musiala sie zatrzymac, wylaczyc zaplon i wlaczyc od nowa i zaczynalo dzialac, mi sie to samo zdarzylo.
- ciekawa sprawa nikt nic nie pisze co to za blad jak zniknie informacja o biegu -
postanowilem poprawic (po roku czasu) ten silownik, wyjalem go obadalem... wlozylem i... kupa... na wyswietlaczu wrzucal biegi a ani do przodu ani do tylu nie jechal... znowy wycianalem i wlozylem ....
(teraz FINAL)
... auto wrzuca na przekreconym zaplonie biegi jak i na odpalonym silniku, auto jedzie do przodu bez problemu. do tylu jest problem ! jak zaczne dodawac gazu delikanie to ruszy i pojedzie do tylu poprawnie, jesli zas dodam raptownie to wyglada to tak
-auto zaczyna sie toczyc do tylu
-odcina naped (obroty stoja w miejscu ale tak jakby wysprzeglil)
-auto zaczyna lapac na 1-2sec znowu naped
-odcina naped (....)
- i albo auto juz pojedzie jesli delikanie bedzie gaz wcisnity
albo zacznie wyc i stoi...
tyle tylko ze jak odcina naped znika R z kwadracika...
wczesnij sciagalem "zebatki" z polosiek by przeczyscic z rdzy bo mialem problem z hamowaniem
prosze o pomoc bo rece mi opadaja :(