a ja mam pytanie, skoro dwie wtyczki zielone są identyczne to czemu jedną wpina się przez drugą? i ostatnie... jaki jest najczęstszy powód nie działającego obrotomierza? sprawdziłem zimne luty.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 - Oryginalny zegar i obrotomierz - montaż i aktywacja
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(09.12.2014, 19:29)marian88 napisał(a): a ja mam pytanie, skoro dwie wtyczki zielone są identyczne to czemu jedną wpina się przez drugą? i ostatnie... jaki jest najczęstszy powód nie działającego obrotomierza? sprawdziłem zimne luty. Z tego co się dopatrzyłem to chyba są zamienione miejscami przewody we wtyczce od obrotomierza- czy tak? Stronę wcześniej podałem rozkład wyprowadzeń wtyczki od płytki. Ta dodatkowa puszka to jedyne co mi przychodzi do głowy że to przetwornica do podświetlenia typu indiglo. Trzeba by zrobić sekcję zwłok obrotomierzowi. Dla czego nie działa? Może nie jest aktywowany obrotomierz w systemie?
Dziś po dłuższym czasie w na desce rozdzielczej wylądował obrotomierz od kolegi M3CABRIO. Twierdzi, że u niego działał, a w moim Passion są na desce ślady, że obrotomierz był, jednak po podłączeniu działa tylko podświetlenie.
Mam rozumieć, że jest to kwestia aktywacji?? Czy gdzieś w kujawsko-pomorskim zrobi ktoś taką usługę czy muszę pognać do SC (Wawa, Poznań, Trójmiasto)? (31.01.2015, 10:32)ruciu napisał(a): Dziś po dłuższym czasie w na desce rozdzielczej wylądował obrotomierz od kolegi M3CABRIO. Twierdzi, że u niego działał, a w moim Passion są na desce ślady, że obrotomierz był, jednak po podłączeniu działa tylko podświetlenie. Jeżeli wystarczy sama SD a nie potrzeba kodów aktywacyjnych to mam namiar na takiego człowieka. Ale tu musi ktoś obeznany z forum stwierdzić, iż nie są wymagane te kody, bo jeżeli tak to ten człowiek tego nie zrobi.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
SD jest to interfejs serwisowy dla grupy MB - gdyż za jego pomocą zrobisz wszystko w Smarcie. A dopiero po podłączeniu SD będziesz wiedział, czy potrzebny do aktywacji będzie kod. Kody są potrzebne do aktywacji niektórych funkcji dla danego modelu, gdyż są generowane z użyciem jego VIN - a to już problem, bo tylko najlepsi* to potrafią Najlepsi* również wiedzą bez SD do aktywacji jakiego elementu potrzebne są kody
*- patrz na mapę warsztatów Kolegów z forum, specjalizujących się w Smart
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
(31.01.2015, 12:27)damianolo napisał(a): SD jest to interfejs serwisowy dla grupy MB - gdyż za jego pomocą zrobisz wszystko w Smarcie. A dopiero po podłączeniu SD będziesz wiedział, czy potrzebny do aktywacji będzie kod. Kody są potrzebne do aktywacji niektórych funkcji dla danego modelu, gdyż są generowane z użyciem jego VIN - a to już problem, bo tylko najlepsi* to potrafią Najlepsi* również wiedzą bez SD do aktywacji jakiego elementu potrzebne są kody Czyli wcale nie muszę jechać do SC żeby aktywować?? chodzi Ci o mapy w dziale warsztaty???
Dokładnie tak jak pisze LAZY
http://smartklub.pl/f-serwisy-prywatne
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości