No i w cdi 451 trzeba pamiętać o innym oprzyrządowaniu silnika tzn sondy lambda , filtr cząsteczek stałych itd co oznacza dodatkowe kłopoty i koszty co oznacza że z ekonomią taki silnik nie ma nic wspólnego .
pzdr
PKO
pzdr
PKO
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
No i w cdi 451 trzeba pamiętać o innym oprzyrządowaniu silnika tzn sondy lambda , filtr cząsteczek stałych itd co oznacza dodatkowe kłopoty i koszty co oznacza że z ekonomią taki silnik nie ma nic wspólnego .
pzdr PKO
Moim skromnym zdaniem
Tak w czambuł tego MHD bym nie odrzucał. Ma swoje wady, to fakt, ale jako użytkownik moim zdaniem: 1. Wyłączenie MHD skomplikowane nie jest, raczej ew. upierdliwe jak się często odpala. 2. Przyjęcie zasady, że wymiana oleju = wymiana paska problem rozwiązuje. 3. Ew. koszt wymiany akumulatora - podobnież trochę doskwiera (BTW - kupował ktoś to cudo i powie ile kosztuje?) A jak trafi się ciekawa oferta na MHD, to chyba szkoda ją odrzucać tylko z powodu MHD.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus
Mam ten sam problem i myślę o Elektryku.
Tylko ta CENA ED. Wysłane z mojego Phone przez Tapatalk 2. Za literówki przepraszam.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
We wrześniu 2012 kupiłem CDI z 2007 z automatem, takiego po analizie szukałem. Autko jeździło w Niemczech w jakiejś firmie kosmetycznej, później w Poznaniu, później w Suchej Beskidzkiej, a teraz u mnie. Przebieg hmmm... pewna niewiadoma, ale kupiłem jak na liczniku miał chyba 72tys. Zaprzyjaźniony mechanik, najpierw powątpiewał, ale później powiedział, że to jest realny przebieg. Teraz mam ok. 84tys. Jedna awaria - cieknąca chłodnica turbiny. Kupiłem używkę na Allegro za jakieś niewielkie pieniądze (nie pamiętam) i zero problemów. Spalanie (95%) miasto i korki około 5l. Dokupiłem nowe oryginalne halogeny (Allegro), obrotomierz i zegar (ebay). Nowe radio z BT i głośnomówiącym, wymieniłem głośniki i dodałem dwie "piszczałki" i dźwięk jest super. Zrobiłem wnętrze ze skóry (foty są tu na forum), no i najważniejsze kupiłem za ok. 300 na Allegro box (firma z Łodzi), który zrobił około 60parę KM. Efekty fantastyczne - max ponad 150, a 0-100 na stoperze około 13s, ale najważniejsza elastyczność, która znacznie wzrosła i benzyna kolegi 81km na elastyczności 70-100 nie ma szans. Tyle o plusach.
Minusem jest automat, którym się trzeba nauczyć jeździć, mimo, że to mój 4 automat ( obecnie drugie auto, które mam na trasy to też automat) zajęło mi to około 500km, żeby biegi zmieniały się płynnie. Sumując nie rezygnowałbym z CDI przy dobrej ofercie cenowej i dobrym stanie technicznym. Pozdrawiam Antek |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[451] Smart 451 2007 dach | Dawid19841016 | 3 | 707 |
25.08.2023, 08:49 Ostatni post: maciekpkow |
|
451 Ktory silnik benzynowy wybrac? | zojo77 | 35 | 19.505 |
24.07.2021, 16:34 Ostatni post: Kanapa |
|
Fotelik w Smart ForTwo 2009 451 | ignisfatuus | 3 | 2.136 |
15.03.2019, 20:27 Ostatni post: czechirus |
|
Smart 2007 - kilka pytań | 5 | 4.414 |
26.08.2010, 18:54 Ostatni post: Kanapa |
||
[451] smart z 2007 - debata ogólna | 23 | 11.240 |
29.07.2008, 18:53 Ostatni post: Sebartus |