Dzień dobry wszystkim,
w Niedzielę kupiłem żonie Smarta, od tej pory widziała go raz i nie miała okazji się nim przejechać. Po 150 kilometrach powrotu po zakupie, stwierdziłem, że autko jest bardzo fajne, zwinne, szybkie i spala chyba powietrze, bo ropy nie ubywa. Kolejnego dnia zamówiłem smarta dla żony, aktualnie będzie się remontował po godzinach i w ok. 2 tygodnie będzie do odebrania.
Ogólnie nie wiem jak sprawdzić jaką mam wersję, jest:
- klimatyzacja
- automat
- szklany dach
- elektryczne szyby
- lusterka manualne
Już w drodze powrotnej miałem przygodę, bo zaczęły się palić różne kontrolki, generalnie choinka, włączyły się wycieraczki i nie dało się ich wyłączyć Ale poszukałem skrzynki bezpieczników, powciskałem, rozruszałem wtyczki i pomogło. Jeszcze raz mi się tak stało kolejnego dnia więc wieczorem wyjąłem wszystkie przekaźniki, bezpieczniki, przetarłem papierem ściernym, zalałem Contactem i póki co spokój. Już wiem, że SMART ma problemy z BSI(?) i takie rzeczy się dzieją, u mnie te nieskomplikowane czynności pomogły. Miałem też pęknięty wąż od EGR, już wymieniony.
Smart przeszedł modernizację w firmie zajmującej się CAR AUDIO - efekt jest jak dla mnie niesamowity, choć waży pewnie ze 100kg więcej.
W weekend będę chciał wyczyścić EGR, może sobie poradzę - kto wie
w Niedzielę kupiłem żonie Smarta, od tej pory widziała go raz i nie miała okazji się nim przejechać. Po 150 kilometrach powrotu po zakupie, stwierdziłem, że autko jest bardzo fajne, zwinne, szybkie i spala chyba powietrze, bo ropy nie ubywa. Kolejnego dnia zamówiłem smarta dla żony, aktualnie będzie się remontował po godzinach i w ok. 2 tygodnie będzie do odebrania.
Ogólnie nie wiem jak sprawdzić jaką mam wersję, jest:
- klimatyzacja
- automat
- szklany dach
- elektryczne szyby
- lusterka manualne
Już w drodze powrotnej miałem przygodę, bo zaczęły się palić różne kontrolki, generalnie choinka, włączyły się wycieraczki i nie dało się ich wyłączyć Ale poszukałem skrzynki bezpieczników, powciskałem, rozruszałem wtyczki i pomogło. Jeszcze raz mi się tak stało kolejnego dnia więc wieczorem wyjąłem wszystkie przekaźniki, bezpieczniki, przetarłem papierem ściernym, zalałem Contactem i póki co spokój. Już wiem, że SMART ma problemy z BSI(?) i takie rzeczy się dzieją, u mnie te nieskomplikowane czynności pomogły. Miałem też pęknięty wąż od EGR, już wymieniony.
Smart przeszedł modernizację w firmie zajmującej się CAR AUDIO - efekt jest jak dla mnie niesamowity, choć waży pewnie ze 100kg więcej.
W weekend będę chciał wyczyścić EGR, może sobie poradzę - kto wie