Aktualizacja danych:
Coś ćwierka- chyba łożysko alternatora, no bo przecież wszystko co nowe montuję to albo skrzypi, albo ćwierka
Udało się w końcu z przodu tarcze i kloce wymienić, stare kloce tak trzymały się w jarzmie że trzeba było wybić
Śruby zabezpieczyłem na gwincie żeby znów jaj przy odkręcaniu nie było- lekko przesmarowałem.
Prowadnice wyczyszczone i przesmarowane, powierzchnie przed założeniem tarcz tak samo. Pierścienie abs w doskonałym stanie, jedynie osłona już deko się sypie. Łożyska super bez luzów, nic nie cieknie. Amorki suche.
Wiosna pełna parą więc czas na mody.
Od dłuższego czasu siedzę i dłubię po internetach za zydelkami. Moje fabryczne są welurowe z pokrowcami skórzanymi.
Dupa się poci konkretnie, pomyślałem sobie że czas na zmiany, deko odświeżymy wnętrze.
W oko mi wpadły takie o to zydelki, czy wejdą- jeszcze nie wiem, będziemy kombinować.
Pół skóra, wentylowane i takie tam.
Kolejny mod jaki mi chodzi po głowie to większy baniak na ropę, tak sobie lukam po aukcjach i proszę baniak powiększony od diesla- ojciec brać jak to mówią bo kolejny cdi zanim się trafi
Zapewne macie wiedzę czy długość wlewu jest ok czy trzeba będzie ciąć?
No i jest jeszcze jeden mod dotyczący wnętrza, ale jest on bardzo trudny do wykonania i pracochłonny. Jak się uda to będę w pełni usatysfakcjonowany. Póki co ciszaaa
Dowiecie się jak skończę bo materiały już czekają.
Z kolejnych nowości to niestety wylatuje tuba z bagażnika, choć i tak ją zmniejszyłem o połowę to i tak jest za duża- będzie na opych jak ktoś chce sobie dogodzić. W trakcie budowy jest tuba pod fotel pasażera, na bazie tuby od merca. Póki co czekam na zydle i zobaczy się czy uzyskam więcej miejsca pod spodem. Dopiero dotnę obudowę i testy. Boczne głośniki w komorze bagażnika zostają i zostaną podłączone. Póki co tyle.