Które z napraw w Smarcie ForTwo diesel, są najbardziej kosztowne?
Wymiana sprzęgła to koszt 1 tysiąca plus mechanik.
Jak wygląda reszta?
Wymiana sprzęgła to koszt 1 tysiąca plus mechanik.
Jak wygląda reszta?
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(19.07.2015, 20:51)tomcio83 napisał(a): Czołowe zderzenie koło 10tyś może troszeczkę więcej. Kurczę Janie coraz dziwniejsze pytania się spotyka na forum. Pewnie remont silnika zazwyczaj na chłopski łeb wyciąga najwięcej z kieszeni Tomcio, czy uważasz, że Twój wpis jest pomocny ? jeżeli nie, to po jaka cholerę mędrkujesz? ps. kto pyta, ten nie błądzi . . . (19.07.2015, 20:48)JanKotek napisał(a): Które z napraw w Smarcie ForTwo diesel, są najbardziej kosztowne? Remont silnika jest najkosztowniejszy jak wysypie się głowica. Kolejno potem turbina, sprzęgło, ew. tłumik. Kosztowne są też wizyty w pseudo warsztatach gdzie magik jasnowidz zgaduje usterki wymieniając niepotrzebnie sprawne części. Wymiana plastików po stłuczce - jak uda ci się trafić panele w odpowiednim malowaniu to pół biedy, inaczej dodatkowo dolicz lakierowanie. Smart z każdej strony jest plastikowy i mocny kopniak wystarczy by coś popsuć. Cenami nie będę operował bo każdy mechanik indywidualnie to traktuje i koszt naprawy może być mocno zróżnicowany.
Star diagnoza trójmiasto.
Ja bym szukał takiego diesla, który nie będzie potrzebował wkładu, a później to jak dbasz, tak masz
(19.07.2015, 21:40)ak711 napisał(a):(19.07.2015, 20:51)tomcio83 napisał(a): Czołowe zderzenie koło 10tyś może troszeczkę więcej. Kurczę Janie coraz dziwniejsze pytania się spotyka na forum. Pewnie remont silnika zazwyczaj na chłopski łeb wyciąga najwięcej z kieszeni Myślę że bardzo. Takie same największe wydatki są w smarcie jak i w oplu czy fiacie oraz innych markach. Wystarczy troszeczkę pomyśleć i nie zadawać dziwnych pytań. Chyba każdy wie że remont silnika pochłania najwięcej , turbina nie należy do najtańszych i jak kolega Lazy napisał.
ok tomcio,
ale konkretnie ile kosztuje remont silnika, turbiny , sprzęgła itd, itp . . = to są przydatne informacje - jak ktoś szuka info na temat potencjalnych kosztów to ma w tym chyba cel i po to jest to forum - np. wiedza o koszcie wymiany rozrządu w Audi A8 to koszt około 7-8 tyś pln a w Lexusie LS400 to tylko ok 1,5 tyś i ja na przykład zrezygnowałem z zakupu A8 i wybrałem LS400, właśnie dzięki takiej informacji plus wielu innym, które pozyskałem w celu obliczenia ewentualnych wydatków utrzymania auta ps. nie chcesz pomóc, to nie pisz nic . . .
Turbo ok 900, remont ok 3,5tys sprzeglo pewnie ze 2tys zalezy od modelu i warsztatu
(20.07.2015, 20:26)ak711 napisał(a): ok tomcio, Miałem Audi A8 D2 z 2001 4.2 rozrząd z wymianą pompa wody itd.. świecami wyszedł 3 koła PLN za 7=8 to bardzo drogo chyba że nowsza D3 ? nie wiem |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Ostrzegam! Tutaj wątek rowerowy: Smartowy Podklub Cyklistów :D | psuwacz | 163 | 66.600 |
29.04.2018, 21:30 Ostatni post: marekctr |
|
Wątek konkursowy | Kanapa | 24 | 9.744 |
10.03.2013, 20:59 Ostatni post: Kanapa |
|
Wątek towarzyski ... żeby nie zasmiecać forum | 74 | 31.850 |
03.08.2009, 08:26 Ostatni post: piotr_983 |
||
Wątek psychologiczny czyli co skłoniło cie ze jezdzisz smartem ? | All-capone | 19 | 8.377 |
04.07.2007, 21:05 Ostatni post: jaqub |