Nie zgodzę się z tobą pierwsze co dostaje z tyłu to belka więc zależy od tego jakie to było uderzenie. A sprawa uderzenia w tył = wymiana turbiny to lekka ściema.
Pomogłem daj
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
O Jakubo nie prawda ..................
Pierwsze co poleci to TURBO nawet jak dostanie 15 kmh .Stwierdzone i poniesione koszty na moim 450 Kazik dostał w koło tył i poleciała Turbina i nikt tu nie zrobił ściemy .... Turbo po 180000 km do 300000 km ma powyrabiane paneweczki ...............jak gorąca dostaje i koniec Nawet dbanie nic nie daje to przebiegi i tyle . Jestem gotowy na zakład masz jakiegoś smarta .Odległość od belki jest bardzo mała jak Smart leciał 30 min 100 na godzine i dostanie centralnie nawet panel nie pęknie a belka dojdzie turbo .Ja miałem małą ryse tylko na belce .Jak rozbierałem to był świadek .. Santo - Zibi13 -Kazik ................... Daj smarta i młot 30 kg ja załatwie Turbo 3 sekundy i nawet panel nie ma sladu .Zabespieczymy deską aby tylko belka walneła w Turbo jak jest gorące ................. To stało sie przed wyjazdem do Riccione na zlot myślisz że wywalił bym 2400 za turbo nowe Gareta ? Moje nawet nie miało potu a cdi latało 175 i nie dymiło jest wielu z forum co potwierdzi ................
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
co do przebiegu faktycznie racja to jest jak zegarek mikro sprawa ale ten smart chyba nie ma aż takiego przebiegu
a ciekawe czy jadąc takim smartem który ma już wyrąbane turbo i wbijając się w np POZNAŃSKIE drogi dzień w dzień da się je też posypać
[quote]
ŁYSY13 pisał(a)): Kazik dostał w koło tył i poleciała Turbina i nikt tu nie zrobił ściemy .... Turbo po 80000 km do 120000 km ma powyrabiane paneweczki ............... Nawet dbanie nic nie daje to przebiegi i tyle . Moje turbo w 450 cdi miało ok. 300.000 km przebiegu w 10.2011 teraz nie wiem ile ma przebiegu ale nie słyszałem aby naprawiali turbo
Problemy z turbinami po kolizjach nie dotyczą tylko smartów, znam inne przypadki gdy auto po kolizji w niedługim czasie (przebieg 1-2 tysięcy)wymagało remontu/wymiany turbiny -powód działanie sił bezwładności powoduje że turbina traci geometrię i wyważenie, pekają ośki turbiny, farta ma ten kto nie miał problemów z turbiną po kolizji. Miejsce uderzenia nie zawsze ma znaczenie, wstrząs od uderzenia samochodu, nagła zmiana kierunku, siłey bezwładności powodują, że to bardzo precyzyjne urządzenie ulega uszkodzeniom!!!
Co się spali to nie zgnije!!!
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|