@sarzyk, mam do wymiany tłumik, co prawda 700, ale tam też jest z tego co widziałem kielichowe.
Nie chcę brać się za to sam, z różnych forów (głównie, ale nie tylko tutejszego) wynika, że może być nieciekawie (urywające się szpilki, dojście do prawej nakrętki). Umówiłem się wstępnie do jednego z polecanych tutaj warsztatów na Śląsku, ustaliłem, że dostarczę tłumik (znalazłem przez zaprzyjaźnioną hurtownię nierdzewny z katalizatorem z JMJ w dobrej cenie) i... uwaga - uszczelkę. I teraz moje zaskoczenie, bo w ani w hurtowni, ani w SC w Sosnowcu nie znaleźli uszczelki na schemacie z częściami.
Mam dziwne wrażenie, że mnie ktoś wpuszcza w przysłowiowe maliny, a tego nie lubię. Tylko nie wiem, kto. Tym bardziej, że człowiek z SC upierał się, że tłumik jest mocowany na 6 szpilek... Ja na wszystkich zdjęciach w internetach widzę dwie do turbo. I wkręty do mocowania opaski...
@ koleżanki, koledzy: jak to jest z tą wymianą tłumika w 700? na logikę uszczelki tam być nie powinno. Tłumik będzie jutro w hurtowni, chyba podjadę obejrzeć
W poprzednim samochodzie oba tłumiki wymieniałem sam, całą masę innych rzeczy też robię (w smarcie jestem świeżo po wymianie obu piast na przedniej osi), nie mam problemów z mechaniką i 'podstawowymi' narzędziami, ale wiadomo - doświadczenie i narzędzia mocno się przydają w niektórych pracach.
EDIT 16/05:
Potwierdzone z @gizbern, tam nie ma uszczelki
Jadę na wymianę tam, gdzie jestem umówiony. Oby poszło dobrze