To bardziej zachcianka, ale ze spełnianiem marzeń - pełna zgoda.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
453 Elektryk
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Trzeba wziąć też pod uwagę rzeczy OCZYWISTE.
A oczywistym jest to, że smart, jakikolwiek - nie jest przeznaczony na trasy. Oczywistym (dla mnie ) jest również to, że elektryczny smart jest super - mi się bardzo dobrze jeździ, mam do pracy 17km i w zimie ładuje co drugi dzień a w lecie co 3 dni. Moja Mama też jeździ elektrycznym smartem ale ona do pracy ma 3km i ładuje raz na dwa tygodnie. Czyż to nie jest idealne rozwiązanie? Oczywiście posiadam również drugie auto, na trasy RENAULT ESPACE - dla rodziny. Zasięg? Łysy mówi, że idealnie byłoby 350/400km. Ale po co? W Mercedesie EQC ok, ale w Smarcie? Chyba tylko po to, żeby ważył 300kg więcej. Ładowanie? Najsłabsza ładowarka 4,6kWh. Czyli zakładając że mamy około 20% baterii do 100% załadujemy w 3,5h. To źle? Oczywistym dla mnie jest to, że jeśli ktoś mieszka w bloku i nie ma możliwości codziennego ładowania samochodu elektrycznego to po prostu go nie kupuje. Po pierwsze, w 451 nie kupowało się baterii. Zarówno w PL, jak i w Niemczech i Francji można było TYLKO I WYŁĄCZNIE wziąć ją w leasing. Jeśli zużycie baterii osiągnęło jakiś próg (nie pamiętam, chyba 75%), to po prostu firma wymieniała ją na nową. W Niemczech taki leasing kosztował jeszcze ze trzy lata temu tylko ok. 64 EUR / miesiąc. Wiem, że Renault prowadzi taką samą politykę we wszystkich swoich samochodach we Francji. O ile dobrze pamietam, to PSA (więc pewnie i Opel) też. Więc sami nie panikujcie i nie siejcie paniki dalej... Bo zaraz posypią się tu gromy zupełnie bezpodstawnie, jeszcze ktoś gotowy sobie krzywdę z tego powodu zrobić. Tylko sprawdźcie, jak wygląda sytuacja. Poza tym policzcie sobie, ile kosztuje na przykład serwisowanie śmierdziela przez te 8 lat... wlliczając wszystkie koszty związane z serwisowaniem tylko silnika i innych układów, których w elektryku nie ma (np. DPF ).
Były państwa w których 451 sprzedawano z bateriami.
Tak tylko dla porządku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904 |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
453 - bateryjka do elektryka ED | Kanapa | 6 | 2.173 |
22.04.2024, 16:58 Ostatni post: raffa |
|
Smart 453 - 90 koni , czy warto ? | Marek991 | 0 | 685 |
25.01.2024, 22:25 Ostatni post: Marek991 |
|
Zbiornik paliwa w 453 | plesniak | 10 | 9.063 |
11.04.2023, 14:40 Ostatni post: Jacus21129 |
|
451 a 453 71 KM - warto zamienić na nowszy? | Kanapa | 6 | 8.804 |
06.07.2022, 13:37 Ostatni post: Nocekk9 |
|
Spalania 453 | ŁYSY13 | 26 | 30.934 |
23.12.2021, 06:43 Ostatni post: ŁYSY13 |
|
Wady F2 453 Brabus i nie tylko | ŁYSY13 | 6 | 5.137 |
21.10.2021, 11:46 Ostatni post: ŁYSY13 |
|
Renault Twingo różnice wobec 453 | Kanapa | 15 | 4.637 |
01.09.2021, 19:53 Ostatni post: MariuszB |
|
453 poleczka | luckym | 4 | 3.711 |
28.03.2019, 21:57 Ostatni post: antonib |
|
[453] Skórzany kondonik na gałkę skrzyni biegów | plesniak | 38 | 12.430 |
23.03.2019, 18:47 Ostatni post: Arczi100 |
|
Smart 453 zakończenie produkcji wersji spalinowych? | mikemas | 20 | 8.320 |
11.12.2018, 12:34 Ostatni post: spysiu92 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości