Dzisiejsza traska. Trochę S-ki, kawałek miasta i trochę bocznych dróg z prędkościami 100-120 km/h. AVG ~70 km/h. Po 150 km od tankowania taki wynik.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Z życia IQ...
Ostatnio miałem 2 x konieczność przewiezienia +2 osób. Sytuacje bezprecedensowe ale czasem konieczne, bez opcji awaryjnej. Pasażerka tylnej "kanapy", za fotelem pasażera, miała (jak na micro auto) dużo luzu i nie kryła zdziwienia. Obok, za fotelem kierowcy zostało jeszcze miejsce na bagaż. Takie sytuacje czasem się zdarzają i w aucie o długości poniżej 3 m. to jednak ogromna zaleta. F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
(11.03.2020, 15:30)misiaczek napisał(a): A jak dostęp do części? Pisałem o tym np. TUTAJ Poza tym - IQ to Made in Japan. Przeglądając niemieckie forum IQ trudno znaleźć jakąś typową usterkę tego modelu. Cytat:Niesamowicie to auto jest pomyslane Za każdym razem jak do niego wsiadam mam to samo odczucie F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
Kiedy auto jest 2 osobowe mamy do dyspozycji 395 l.
Osobiście wiozłem już IQ np. 4 x 18 calowe felgi w kartonach czy 2 x duże walizki. Kiedy w środku są 3 osoby za fotelem kierowcy jest powierzchnia ok 115 l. do linii okien. Kiedy jest 4 osobowe mamy 35 l... tyle ile potrzeba na małe zakupy Aha, pod tylnym siedziskiem jest jeszcze jeden schowek, na oko ma ~ 15 litrów ...natomiast za tylnymi siedzeniami jest jeszcze tajemne pięterko. Jest tam zestaw naprawczy koła, klucze i kilka diwajsów. Mam wrażenie, że japońscy konstruktorzy wykorzystali każdy możliwy do zagospodarowania centymetr kubatury wnętrza IQ. Ps. Jak komuś mało to zawsze jest taka opcja F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
Sezon 2020 i temperatury powyżej 20°C więc to najwyższy czas na serwis klimy w IQ.
Układ okazał się w pełni szczelny. Tyle, co maszyna zassała, tyle wpompowała zwrotnie. Doszło ozonowanie i lux. Niestety okazało się, że cewka kompresora wymaga wymiany. Chwila poszukiwań i pobliska Euro Klima miała niezbędną część. Przy okazji do wymiany poszły oba paski klinowe i nowe spinki osłony napędu pasowego. Teraz automatyczna klima chłodzi wydajnie. Upały niegroźne. F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|