Kanapa
Liczba postów: 6.129
Dołączył: Jun, 2009
Reputacja:
136
Imię: Mariusz K.
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Gdańsk
smart fortwo 451 mhd, 2012
smart forfour 1.5 Brabus, 2005
Powoli zastanawiam się nad zmianą fortwo 451 1.0 mhd na 453 1.0 71 Kuni.
Warto czy nie?
Jeżeli tak to czy na manual czy automat?
Plus oczywiście - jaką wersję wyposażenia brać?
Mam zielonkę Limited z naprawdę fajnym wyposażeniem i warto się pchać w Renault?
Nie - nie żadne turbo nie wchodzi w grę. Auto do miasta na krótkie odcinki.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.04.2020, 07:24 przez Kanapa.)
ŁYSY13
Liczba postów: 9.226
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
Warto sprawdzaj co jest ładnego . Automat
Pozdrawiam Łysy 13
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.04.2020, 08:13 przez ŁYSY13.)
kasiunqa
Liczba postów: 2.635
Dołączył: Oct, 2008
Reputacja:
54
Imię: Kasia i Przemo
Płeć: Kobieta
Skąd: Gdynia
smart fortwo 451 Turbo, 2008
smart forfour W 453 turbo, passion, 2016
kasiunqa
20.04.2020, 08:38
Zamieniaj bynajmniej będziesz miał co w nim robić nie będziesz się nudził z szukaniem usterek
ŁYSY13
Liczba postów: 9.226
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.04.2020, 11:58 przez ŁYSY13.)
antonib
Liczba postów: 194
Dołączył: Jul, 2013
Reputacja:
5
Imię: Antek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Rzeszów
smart fortwo C 453 turbo, passion, 2016
antonib
22.04.2020, 22:00
Zgadzam się z Łysym ... 9o Km turbo i oczywiście dwusprzęgłowy automat. Ja mam Smarta tylko do jazd miejskich i spalanie jest na dobrym poziomie przy rozsądnej jeździe ... czyli taki "max" z 71. Moje foty z spalania są na Forum /dalej takie same =6.0/.
Usterki po 36tys i 4 latach ... akumulator zabity przez start/stop, i jakaś guma w przednim zawieszeniu - wymieniono z prawej i lewej - koszt ok 300PLN i tyle.
Miałem okazję prowadzić 70Km - straszny muł w porównaniu z moim.
Jedno tylko zastrzeżenie - wykorzystywanie pełnej mocy powoduje straszne zużycie bo przekraczające 11 litrów, czyli więcej niż mój MB GLC 250 / nawiasem mówiąc do sprzedania...może są chętni ???/
Do mojego Smarciora dołożyłem box i ma coś tam więcej i pedal box. I wiem, że już go nie sprzedam - będę nim jeździł do samego końca jego lub mojego ... bo elektryk w obecnym wydaniu to porażka