To daj znac bo robilismy termin na 1 autko
CABRIO Passion cdi 2003 r. 60 PS.
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Cytat:Osobiście czekam na info odnośnie roadstera Bastka. Czy wymiana mechanizmu zmiany biegów to jest to, w co wato zainwestować. Także dokonałem modyfikacji z 101KM na 120KM + modyfikacja siłownika z opti gear i powiem tak: To była najlepsza inwestucja w życiu (150EUR soft + 135EUR siłownik). Różnca jest kolosalna, a na autobanach to jest poprostu bajka 8-) 8-) 8-) (a wielu probowało sowich sił) Auto posiada gidantyczny zapas mocy i bajecznie ciągnie na obrotach - Zdecydowanie polecam. Teraz mam jeszcze w planach zakup najmocniejszego filtra powietrza z RS. W Zell go nie mieli na stanie ale widziałem i testowałem go w ich aucie pokazowym, cenowo coś ok 100-150 eur ale dmucha cudownie 8-)
panove, ja mam chiptuning pri 82000 km na mojem cdi od firmy http://www.mmracing.sk/. najel sem s tim uz 150 000 km a auto porad jezdi. ted mam najeto 230 000 km a turbo, motor, spojka vse porad original smart. nic sem nemusel menit. vykon 30 kw =>> 42 kw.
ja jsem za to platil ve 2007 8000 skk = ccca 260 euro. kolik chce dnes, to nevim.
po chiptuningu jde auto na brzdu (zkouska, test) a dostane se k tomu papir - graf (obrazek), kde je krivka vykonu (kw, ps), tociveho momentu (nm) a maximalni rychlosti (km/h). Cytat:PKO pisał(a)): podtrzymuje swoje zeznania tylko dodam ze po podlaczeniu pod kompa i wykasowaniu dwoch bledow (zwiazane ze skrzynia biegow) ktorych oni po ponownym zamontowaniu nie potrafili wykasowac teraz faktycznie zmiana biegow jest plynna (jak na smarta)
witam troche zaniedbuje forum ale juz sie spowiadam, a mianowicie: motorek byl hamowany ma troche wiecej niz zapowiadane 77 wyszlo 82, ale niebede sie spowiadal bo hamownia i moc smarta to wybuchowy temat jedzie wg nawi rozkrecony na max171 ale trwa to wiecznosc,ale do 150 moment nie ma co porownywac do serii.spalanie- jak dostaje po pupci wyszlo-miasto 8,2 ,trasa 6,1,a jak sie jezdzi jak kapelusznik wyszlo miasto 5,1 ,trasa (ta sama) 4,3predkosc w granicach 95-120.czyli w przypadku mojego jest oszczednosc, silnik moim zdaniem zachowuje sie bardzo niebezpiecznie na manualu kreci sie do konca skali na obrotku, z tego powodu trzeba uwazac i to bardzo wydaje mi sie ze silnik przy wcisniecu gazu do konca i przytrzymaniu dluzej nie zmieniajac biegu by sie rozlecial.przyspieszenia nie miezylem ale spojrzenia kierowcow wyprzedzanych furek mowia ze jest dobrze,ogolni uwazam ze warto (jak sie ma kase na remont)lepszym sposobem na poprawienie osiagow jest zrobienie skrzyni,filtr,tlumik,to jest mniej stresujace i bezpieczniejsze,ale to tylko moja opinia zrobisz jak uwazasz drogi uzytkowniku smarta!!!
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Zawieszenie tuning Gdynia | Kanapa | 1 | 1.166 |
13.02.2022, 18:44 Ostatni post: obwd-crash |
|
Tłumik zamiennik oferta firmy quality-tuning.com | 15tom | 34 | 13.301 |
23.02.2014, 21:08 Ostatni post: rogas |
|
Tuning box | KoloOlo1 | 11 | 6.896 |
01.09.2009, 09:12 Ostatni post: Devil |