Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim smarcie ?

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim smarcie ?
 psuwacz 
A niech mnie toto jakaś kastom kierownica. Kciuk do góry, gdybym wywoływany był do odpowiedzi. Dwa nawet!
[Obrazek: 412338.png]        Dobrze gadam? Dodaj do REP-u, nie krępuj się! 
 Odpowiedz
 damiano.o 
Bardzo fajna kiermana. Tylko tempo takie sobie

Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
 Lolek 
Oj dużo, dużo! Odebrałem od lakiernika i z oklejania tridonu. Złożyłem do kupy, wymieniłem lewy reflektor, bo mi się kolor nie podobał, lampa się rozszczelniła i trochę zżółkł, (ale trudne słowo). Jeszcze dziś planuję wymianę łączników stabilizatora i kół na letnie! Smile No i eleganckie mycie z woskowaniem.
 Odpowiedz
 krzyss 
Gdzie zdjecia !
 Odpowiedz
 Maciek_M 
(11.06.2017, 07:57)Lolek napisał(a): Jeszcze dziś planuję wymianę [...] kół na letnie! Smile

Czerwiec - nieźle Very happy

Umyłem, przetarłem zacieki, odkurzyłem i wyczyściłem gumy. Zostały plastiki w środku i opony.
Pas(s)jonujące Srebrne CDi.
 Odpowiedz
 Lolek 
Zdjęcia zrobiłem, tyle że postawić nie potrafię.
 Odpowiedz
 zleon 
Właśnie wymieniłem intercooler, ciekło trochę z niego i syczał . Poprzedni wytrzymał niecały rok i puścił na złączu dolnym (alu-plastik). Ale to była kiepska chińska podróba z all..ro, za chore 450 zł.
Teraz mam oryginał Behr z 480 ....ciekawe ile wytrzyma?

Nawet nie przypuszczałem, że to takie łatwe. Zajęło mi wszystko może 2 godziny. Niczego nie trzeba demontować, tylko wąż EGR -kolektor: potem poluzować opaski i idzie. Żeby  nie połamać uchwytów, trzeba odgiąć płaskim wkrętakiem blaszki mocujące na starym  intercoolerze.
Montaż też bez problemu - trzeba nakierować węże na króćce i też same wchodzą przy montażu. Konieczny jest giętki długi wałek na klucz nasadowy 7 mm

Absolutnie niczego ie trzeba "wpychać na siłę" - jest dosyć miejsca na wszystkie manewry.

Czytałem posty, że trzeba opuszczać silnik - ale to absolutnie nie jest konieczne.
 Odpowiedz
 CodeBoy 
(12.06.2017, 15:47)zleon napisał(a): Właśnie wymieniłem intercooler, ciekło trochę z niego i syczał . Poprzedni wytrzymał niecały rok i puścił na złączu dolnym (alu-plastik). Ale to była kiepska chińska podróba z all..ro, za chore 450 zł.
Teraz mam oryginał Behr z 480 ....ciekawe ile wytrzyma?

Nawet nie przypuszczałem, że to takie łatwe. Zajęło mi wszystko może 2 godziny. Niczego nie trzeba demontować, tylko wąż EGR -kolektor: potem poluzować opaski i idzie. Żeby  nie połamać uchwytów, trzeba odgiąć płaskim wkrętakiem blaszki mocujące na starym  intercoolerze.
Montaż też bez problemu - trzeba nakierować węże na króćce i też same wchodzą przy montażu. Konieczny jest giętki długi wałek na klucz nasadowy 7 mm

Absolutnie niczego ie trzeba "wpychać na siłę" - jest dosyć miejsca na wszystkie manewry.

Czytałem posty, że trzeba opuszczać silnik - ale to absolutnie nie jest konieczne.

o fajnie. a może robiłeś jakieś zdjęcia ?
 Odpowiedz
 Redoctober 
Smarcik dostał koła letnie
Jacek
 Odpowiedz
 zleon 
Nie robiłem, niestety.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dzisiaj mija dokładnie rok, jak zostałem Boss 11 10.156 03.11.2008, 21:47
Ostatni post: Boss



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości



Menu