Odebrałam dziś smarta z V-tech'u.... oj było warto.
Korzystając z rabatu dla kobiet (30%) zrobiłam zmianę softu w smarkaczu. Oto wyniki.
Jako, że podeszlismy do tematu na pełnym profesjonalizmie, na razie pomiar przed i po wgraniu programu. Pomiar na Pb98 Nastepne pomiary będą po wymianie tłumika na sportowy Brabusa, a potem jeszcze jeden po wymianie filtra powietrza na K&N.
|Piki na wykresie są skutkiem jak widać dość "doskonale" pracującej skrzyni biegów. ;-]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.09.2012, 20:53 przez rogas.)
Z tą podwójną mapą to ja nie do końca zrozumiałam, z tąd sprostowanie ;-]
Na przeciągnięciu go mocno do odcinki poprostu przechodzi w tryb awaryjny z tąd spadek mocy ;-].
Ja opisywałem na forum jak w trybie manualnym, po przeciągnięciu do 6500 obr. smartek wrzuca wyższy bieg. Tak mi się dzieje od momentu zainstalowania automatu odpolonego przez Jakubo.
W Twoim przypadku Kasiu taka utrata mocy może w pewnych sytuacjach stanowić zagrożenie. Jednak mam nadzieję, że jest to przemyślane rozwiązanie i wyklucza takie sytuacje.
to nie nagły spadek mocy tylko powolny spadek obrotów, smartek daje ci znać że niedługo jak tak dalej pojedziesz to plunie tłoczkami ;-P ha..
nie wiem udało mi się w ten tryb przejść tylko raz, jak testowałam program po wyjeżdzie od v-techa. z reguły do odcinki nie jeżdżę, więc jakoś nie specjalnie mnie to martwi.
Fajna sprawa to zabezpieczenie ale na maxa upierdliwa mi juz kończy sie zakres na upustowym turbiny a ciagle wywala ostatnio przy 140 na 6 biegu przeladowal grrr i jak tu latać.