Klucz - TS30
Pięcioramienny torx z "dziruką"
Pięcioramienny torx z "dziruką"
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(14.02.2019, 17:19)rudiszubert napisał(a): Jestem już po wizycie na Górczewskiej..."A" pojawiło się ma wyświetlaczu i obrotomierz działa .. Mam jednak kilka pytań co do momentu przełączania biegów na wyższe .Biegi od 1 -2-3 włączają się przy odpowiednio niskich ,ale od 4 biegu dopiero przy około 3 tys.obr. Bez względu na rodzaj jazdy (ostro,spokojnie) natomiast bieg 6 nie chce się włączać nawet przy 3 tys. dopiero przy ok 4 -5 tys. obr. Nie podoba mi się jednak to ,że nie widzę na jakim biegu aktualnie jadę . Czy też macie takie doświadczenia ,a może da się coś zrobić ?Biegi włączają się zależnie od stylu jazdy raz przy 2,5-5tysiecy , zależnie od operowaniem gazem. Bieg 6 minimalna prędkość 90km/h( i to też zależy od stylu jazdy). Na wyświetlaczu w automacie wyświetla się tylko "A"
0-10km/h 1 bieg
20-30km/h 2 bieg 30-40km/h 3 bieg 40-50km/h 5 bieg Jak jedziesz po płaskim i nie wyczuwa oporu na kołach. Pod górę najczęściej z 6 na 5 wrzuci lub jadąc wolniej z 5 na 4. 6 zapoda jak nie jedziesz pod górkę tylko po płaskim. Jak trzymasz buta w podłodze to 5 przytrzyma i do stówy. Jak trzymasz pedał delikatnie to wrzuci 6. Smart to dziwne stworzenie, trzeba się go nauczyć
Star diagnoza trójmiasto.
sam sterownik nie. Sterownik jest tylko "nośnikiem" lub "przechowywaczem" informacji potrzebnych do wysterowania skrzyni i urządzeń z nią związanych, np. aktuatora. Można sterownik "nauczyć" tylko niewielkiej części danych zczytanych przez SD podczas kalibracji/adaptacji sprzęgła tylko w przewidzianym do tego zakresie np. ustawiania punktu ocierania sprzęgła Ale nie ma opcji samonauki tych danych Można natomiast zmodyfikować program sterownika skrzyni np. u RS-Parts
Pozdrawiam z RS Concept Edit: Dotyczy modelu 451, nie wiem czy w 450 jest osobny sterownik skrzyni - teraz zwróciłem uwagę, że masz 450
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
Temat stary jak świat, ale przeczytałem cały wątek i nie znalazłem informacji czy kłopotliwa jest wymiana drążka zmiany biegów na taki z przyciskiem. Na Allegro sprzedają całe komplety ze stacyjką np. https://allegro.pl/oferta/smart-fortwo-w...9986478039 a nie chcę robić rewolucji zmieniać kluczyków itd. Można przełożyć tylko metalowy drążek z gałką? Mam cabrio z 2001 roku więc jeszcze czeka mnie wizyta u Pana Marka aby zmienić na softouch ale chciałbym mechanicznie już to przygotować. Czy pedał przyspieszenia tez trzeba zmienić? Jeżeli tak to na jaki? A może ktoś z forumowiczów ma drążek z przyciskiem do odsprzedania w dobrej cenie? Chętnie zakupię.
Dziękuję . Jak rozumiem wymiana wkładu stacyjki nie jest zbytnio skomplikowana? Obawiałem się, że w tym zestawie jest elektronika, immobilizer i będzie to wymagało programowania na nowo. Mogę ten nowy zestaw wstawić i jeździć na półautomacie dopóki nie aktywuję automatu w serwisie?
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|