to jest turbina od 451.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] [450] Turbo,turbina - problemy, dane techniczne, szczegóły. Wątek ogólny/śmieciowy
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(11.10.2016, 15:16)psuwacz napisał(a): Przepraszam za głupie pytania, ale wątek "śmieciowy", to pytam: To turbo do 451 (12.10.2019, 17:36)raffa napisał(a): Koleżanki i koledzy, powiedzcie mi, proszę, że to NIE jest to, co ja widzę ;( Ten kolektor z fotki to szmelc. Cały popękany, mam nadzieję że to nie twój. Kolega na forum robi ładne z nierdzewki zdaje się. Tylko że do 451, bo do 450 się nie da. Co pokazujesz na fotce?
Star diagnoza trójmiasto.
(12.10.2019, 21:46)LAZY. napisał(a): Ten kolektor z fotki to szmelc. Cały popękany, mam nadzieję że to nie twój. Chciałoby się napisać, że mam taką fantazję / hobby / zboczenie i wczołguję się pod obce smarty zrobić im zdjęcie (taki motoryzacyjny upskirt) ale nie, nie mam. Więc niestety mój :( Występuje to jako odzielna część? Ma ktoś numer? Nie mogę namierzyć, w katalogach widzę tylko dolotowy. W wątku o turbo czytam, że ludzie jeżdżą z pękniętymi i jak jeździ, to jeździć dalej... Koledzy mechanicy, co Wy o tym sądzicie? Dalej w kierunku lewej strony samochodu to wygląda tak:
Kolektor to nie turbina ale ważne żeby był szczelny.Gdzieś wyczytałem, że turbina jako taka jest praktycznie niezniszczalna (wał pracuje w kąpieli olejowej?) a kolektor można pospawać względnie uszczelnić epidianem specjalnego przeznaczenia (w końcu takim epidianem kleją głowice silników, nawet tych potężnych diesli na statkach) więc i tu powinno doraźnie się udać.
Technicznie lepiej to pospawać, zanim będą płomienie wylatywać
Problem pojawia się w momencie kiedy trzeba śruby odkręcić. Jak się urwie to kicha i kombinowanie żeby ją usunąć. Co do fotek to czasem ludzie wklejają z netu żeby coś pokazać i nie jest to oczywiste że to własna fotka Co do uszczelnienia żeby nie waliło olejem to trzeba źródło znaleźć- u mnie akurat EGR chlapał. U ciebie jak widzę fragment zdjęcia to na dolocie do turbiny leje, warto to umyć i uszczelnić. Pół biedy jak wychlapuje olej, gorzej jak zasysa piach do silnika.
Star diagnoza trójmiasto.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[450] [450] Regeneracja / Nowe turbo, kolektor | 101 | 75.088 |
17.03.2021, 22:40 Ostatni post: honzik07 |
||
[450] benzyna - brak mocy, wątek ogólny | 205 | 126.466 |
19.12.2019, 18:46 Ostatni post: krzyss |
||
Silnik 700 turbo | StaryStar | 8 | 3.548 |
18.08.2019, 13:17 Ostatni post: krzyss |
|
[450] Wtryskiwacz / wtryskiwacze paliwa cdi - ogólny temat | obwd-crash | 30 | 32.697 |
05.07.2019, 10:45 Ostatni post: TomekBomek |
|
Turbo raz dziala raz nie | AgressiveFanatic | 0 | 1.689 |
06.03.2019, 22:55 Ostatni post: AgressiveFanatic |
|
450 - Cdi brak mocy, wątek ogólny | BUBER | 108 | 56.999 |
30.03.2018, 19:17 Ostatni post: Jaro5 |
|
Turbo | Daro1970 | 3 | 2.964 |
09.12.2017, 11:25 Ostatni post: PatiEK |
|
Świst turbo, wastegate szarpanie powyżej 3 tys obrotów | wiertar | 2 | 2.785 |
27.08.2017, 01:26 Ostatni post: Sulik |
|
Wymiana oleju Smart 0.6 turbo po remoncie | Dydekk | 4 | 5.662 |
30.03.2017, 22:27 Ostatni post: Lolek |
|
Falujące turbo 3500-> 450, 0,6 | Rally_1 | 0 | 2.073 |
01.12.2016, 14:15 Ostatni post: Rally_1 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości