OT:
Wykonując przegląd F2 451 cabrio przed pierwszą rejestracją w kraju pytałem diagnostę czy Smart F2 może mieć hak, stwierdził, ze gdyby było to już wpisane w niemiecki brief to on by to po prostu przepisał że ma hak.
Czyli chyba można, ale pytanie co na to Wydział Komunikacji. Tu jednakże rodzi się poważny problem, gdyż niemieckie określenie masa pojazdu gotowego do jazdy (masa własna z jakąś tam ilością płynów eksploatacyjnych i z kierującym - łącznie 75kg) wpisana w brief wartość jest tłumaczona w Polsce jako masa własna (???). Gdyby ktoś wpisał faktyczną masę własną w dokumentach z pierwszego przeglądu w RP, wynikającą z odjęcia 75kg od masy pojazdu gotowego do jazdy z niemieckiego briefu to kazali by mu się wrócić do diagnosty o poprawienie wartość - to samo mogło by dotyczyć haka, gdyż w WK mogli by mieć że nie może posiadać
Wykonując przegląd F2 451 cabrio przed pierwszą rejestracją w kraju pytałem diagnostę czy Smart F2 może mieć hak, stwierdził, ze gdyby było to już wpisane w niemiecki brief to on by to po prostu przepisał że ma hak.
Czyli chyba można, ale pytanie co na to Wydział Komunikacji. Tu jednakże rodzi się poważny problem, gdyż niemieckie określenie masa pojazdu gotowego do jazdy (masa własna z jakąś tam ilością płynów eksploatacyjnych i z kierującym - łącznie 75kg) wpisana w brief wartość jest tłumaczona w Polsce jako masa własna (???). Gdyby ktoś wpisał faktyczną masę własną w dokumentach z pierwszego przeglądu w RP, wynikającą z odjęcia 75kg od masy pojazdu gotowego do jazdy z niemieckiego briefu to kazali by mu się wrócić do diagnosty o poprawienie wartość - to samo mogło by dotyczyć haka, gdyż w WK mogli by mieć że nie może posiadać
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!