[quote]
jaqub napisał(a):
jak ktos uwaza smarta za twarde auto zapraszam na przejazdzke moim innym autem w ktorym jest KIT KONI i amortyzatory sa skrecone na max sztywno
co do wad to spalanie mogloby byc nizsze (aktualnie po miescie ok 8.5 litra pb98 na krotkich dystansach) i strasznie wolno nagrzewa sie srodek (fakt ze mam cabrio ale chodzi mi o cieple powietrze z nawiewow),
No, niestety. Zawieszenie Smarta uważam zabardzo twarde, porównuję je bowiem do swojego drugiego samochodu, który też jest bardzo twardy. Ale przy Smarcie, tamten zdecydowanie wymięka.
Co do nagrzewania wnętrza, to może i nagrzewa się długo, ale jak się nagrzeje, to nie wiadomo co robić z ciepłym powietrzem. Próba regulacji na niższą temperaturę niewiele daje. Trzeba albo zredukować zupełnie na zimne powietrze, ale wtedy staje się zimno, albo otworzyć okno, co na jedno wychodzi.
jaqub napisał(a):
jak ktos uwaza smarta za twarde auto zapraszam na przejazdzke moim innym autem w ktorym jest KIT KONI i amortyzatory sa skrecone na max sztywno
co do wad to spalanie mogloby byc nizsze (aktualnie po miescie ok 8.5 litra pb98 na krotkich dystansach) i strasznie wolno nagrzewa sie srodek (fakt ze mam cabrio ale chodzi mi o cieple powietrze z nawiewow),
No, niestety. Zawieszenie Smarta uważam zabardzo twarde, porównuję je bowiem do swojego drugiego samochodu, który też jest bardzo twardy. Ale przy Smarcie, tamten zdecydowanie wymięka.
Co do nagrzewania wnętrza, to może i nagrzewa się długo, ale jak się nagrzeje, to nie wiadomo co robić z ciepłym powietrzem. Próba regulacji na niższą temperaturę niewiele daje. Trzeba albo zredukować zupełnie na zimne powietrze, ale wtedy staje się zimno, albo otworzyć okno, co na jedno wychodzi.