Moj F2 2000 CDI był bardzo dynamicznym samochodem, był bo obecnie jest potworem na kołach
Po rozmowach z naszym specjalistą od smartów All-em zdecydowalem się na zmiane programu silnika na 55 KM 150 Nm.
Obecnie auto nieporównywalnie szybciej przyspiesza, lepiej wkręca sie na obroty i jest bardziej elastyczne.
Jestem zachwycony
Podobno ma jeździć jeszcze sprawniej bo z czasem silnik ma sie dopasować do programu... już teraz jest super, lepiej być nie musi 8-)
Polecam!
Edit by mod.
Z tuningiem jest jak z lekarzem - jeden doktore nie pasuje a drugi to super fachura. Jeden uleczy a następny zaliczy zgon pacjenta zgodnie z zasadą że każdy lekarzyk ma swój cmentarzyk.
Nie polecamy OFICJALNIE na forum żadnego tunera z naszego kraju.
Było kilka prób i wyszło jak wyszło.
Kolebką tuningu w smarcie są Niemcy ale i kilku innych np w UK czy Grecji też się znajdzie.
Opcje są następujące:
Można pojechać na zlot gdzie są tunerzy i wgrywają na miejscu gotowce. Bonusem jest niższa cena z uwagi na konkurencję - jest z reguły kilku tunerów i można MOCNO negocjować ceny oficjalne.
Można wysłać sterowniki do tunera w celu identycznym. Bonus - zaoszczędzimy na kosztach wyjazdu ale tracimy FUN imprezy i płacimy ceny cennikowe.
Można pojechać do tunera pacjentem i dopracować program na miejscu - bonus szycie programu na miarę ale kosztuje to extra.
Ostatnią opcją jest pojawienie się na spocie klubowym i pozyskanie informacji co i jak można zrobić w naszym kraju. Są pewne możliwości ale oficjalnie o tym nie mówimy z uwagi na prawa autorskie i kwestie odpowiedzialności za zmiany w parametrach auta.
Takie tematy tylko na priv ale nie do moda proszę.
Po rozmowach z naszym specjalistą od smartów All-em zdecydowalem się na zmiane programu silnika na 55 KM 150 Nm.
Obecnie auto nieporównywalnie szybciej przyspiesza, lepiej wkręca sie na obroty i jest bardziej elastyczne.
Jestem zachwycony
Podobno ma jeździć jeszcze sprawniej bo z czasem silnik ma sie dopasować do programu... już teraz jest super, lepiej być nie musi 8-)
Polecam!
Edit by mod.
Z tuningiem jest jak z lekarzem - jeden doktore nie pasuje a drugi to super fachura. Jeden uleczy a następny zaliczy zgon pacjenta zgodnie z zasadą że każdy lekarzyk ma swój cmentarzyk.
Nie polecamy OFICJALNIE na forum żadnego tunera z naszego kraju.
Było kilka prób i wyszło jak wyszło.
Kolebką tuningu w smarcie są Niemcy ale i kilku innych np w UK czy Grecji też się znajdzie.
Opcje są następujące:
Można pojechać na zlot gdzie są tunerzy i wgrywają na miejscu gotowce. Bonusem jest niższa cena z uwagi na konkurencję - jest z reguły kilku tunerów i można MOCNO negocjować ceny oficjalne.
Można wysłać sterowniki do tunera w celu identycznym. Bonus - zaoszczędzimy na kosztach wyjazdu ale tracimy FUN imprezy i płacimy ceny cennikowe.
Można pojechać do tunera pacjentem i dopracować program na miejscu - bonus szycie programu na miarę ale kosztuje to extra.
Ostatnią opcją jest pojawienie się na spocie klubowym i pozyskanie informacji co i jak można zrobić w naszym kraju. Są pewne możliwości ale oficjalnie o tym nie mówimy z uwagi na prawa autorskie i kwestie odpowiedzialności za zmiany w parametrach auta.
Takie tematy tylko na priv ale nie do moda proszę.