TEN POST DEDYKUJĘ WSZYSTKIM MALKONTENTOM,
KTÓRZY NARZEKAJĄ NA WYSOKIE CENY SMARTÓW
Oto wytwór myśli chińskiego inżyniera-"designera" okraszony szaleństwem umysłu i pazernością chińskiego księgowego.
Przedstawiam Wam ZD D2S BRAWA! Wyceniony na 95tys PLN!
Poniżej cytat z Dziennika.pl
"Autko debiutujące na polskim rynku waży ok. 700 kg, ma 2,8 m długości i 1,54 m szerokości. Sercem jest silnik elektryczny o mocy 30 kW (90 Nm). Przyspieszenie od 0 do 50 km/h powinno trwać ok. 7 sekund. [b]Czas ładowania wystarczający do przejechania 100 km to 4 godziny, a ładowanie do pełna zajmie ok. 7-8 godzin. Żywotność akumulatorów polimerowo-litowych obliczono na 2 tys. cyklów. Zasięg? Około 200 km.
[/b]
Samochód jest wyposażony w nawigację, łączność Bluetooth oraz hotspot WiFi, a nawet kamerę parkowania. Skórzana tapicerka na siedzeniach. Wnętrze sprawia wrażenie solidnego / dziennik.pl
Importer ZD D2S na dowód podsuwa przykładowe wyliczenia dla nocnej taryfy G12 obowiązującej w Krakowie. Tam 1 kWh kosztuje 0,33 zł (plus VAT). Chiński e-samochód na 100 km ma zużywać 13,7 kWh, czyli pokonanie 100 km powinno kosztować 3,7 zł. Z tych samych rachunków spółki EVP wynika, że przejechanie 100-kilometrowego dystansu małym autem miejskim z silnikiem spalinowym przy cenie benzyny 4,10 zł/litr będzie 10 razy droższe - użytkownik zapłaci 37 zł.
Bagażnik o pojemności 274 l z powinien sprostać potrzebom dwóch pasażerów ZD D2S / dziennik.pl
Ale nie tylko kosztami podróżowania Electric Vehicles Poland chce przekonać Polaków do ZD D2S. Z badań wynika, że kierowców nad Wisłą odstraszają: cena, niedostatek stacji ładowania, niska wartość elektryka przy odsprzedaży powodowana m.in. obawami o trwałość baterii oraz trudne do przewidzenia koszty obsługi technicznej.
Jak usłyszeliśmy samochód składa się z 496 części, więc serwis będzie bardzo prosty, szybki i tani. Dla porównania klasyczny samochód spalinowy to ok. 25 tys. elementów / dziennik.pl
[i]– Nie oferujemy samochodów ZD do zakupu za gotówkę. Auto będzie dostępne tylko w wynajmie długoterminowym dla klientów biznesowych oraz indywidualnych [/i] – mówi Mateusz Wiślański, dyrektor operacyjny EVP. – Usługa jest kompleksowa. W cenie zawarte jest finansowanie, amortyzacja, pełne ubezpieczenie, samochód zastępczy, serwis wraz z częściami zamiennymi, obejmujący także bezpłatną wymianę baterii, jeśli te utracą swoją skuteczność – wyjaśnia.
ZD D2S / Materiały prasowe
Z oferty EVP wynika, że całkowity koszt wynajmu D2S przy umowie na 4 lata wyniesie 1200 zł netto/miesiąc. Zakładając średni miesięczny przebieg na poziomie 2 tys. km koszt jazdy (ładowanie po stawkach taryfy nocnej G12) ma wynieść ok. 75 zł netto miesięcznie (rocznie niecałe 900 zł).
Wymiary ZD D2S: długość – 2763 mm; szerokość – 1539 mm; wysokość – 1524 mm / dziennik.pl
– Korzystanie w tym samym okresie z samochodu spalinowego, zużywającego podczas jazdy w mieście 9 l/100 km oznacza dziesięciokrotnie wyższy koszt jazdy. Użytkownik elektrycznego samochodu ZD D2S zaoszczędzi zatem 8100 zł netto rocznie i 32 400 zł w okresie czterech lat. Dodatkowe oszczędności wynikają z bezpłatnego parkowania w strefach płatnych dla samochodów spalinowych – kwituje Wiślański.
Niezbyt profesjonalny test tego autka:
KTÓRZY NARZEKAJĄ NA WYSOKIE CENY SMARTÓW
Oto wytwór myśli chińskiego inżyniera-"designera" okraszony szaleństwem umysłu i pazernością chińskiego księgowego.
Przedstawiam Wam ZD D2S BRAWA! Wyceniony na 95tys PLN!
Poniżej cytat z Dziennika.pl
"Autko debiutujące na polskim rynku waży ok. 700 kg, ma 2,8 m długości i 1,54 m szerokości. Sercem jest silnik elektryczny o mocy 30 kW (90 Nm). Przyspieszenie od 0 do 50 km/h powinno trwać ok. 7 sekund. [b]Czas ładowania wystarczający do przejechania 100 km to 4 godziny, a ładowanie do pełna zajmie ok. 7-8 godzin. Żywotność akumulatorów polimerowo-litowych obliczono na 2 tys. cyklów. Zasięg? Około 200 km.
[/b]
Cytat:– Jest odpowiednio szybki i zwinny, może poruszać się buspasem i parkować w strefach płatnych za darmo, a koszt przejechania nim 100 kilometrów można porównać z kosztem zakupu filiżanki kawy – mówi dziennik.pl Adam Pietkiewicz, prezes Holdingu 1.
Samochód jest wyposażony w nawigację, łączność Bluetooth oraz hotspot WiFi, a nawet kamerę parkowania. Skórzana tapicerka na siedzeniach. Wnętrze sprawia wrażenie solidnego / dziennik.pl
Importer ZD D2S na dowód podsuwa przykładowe wyliczenia dla nocnej taryfy G12 obowiązującej w Krakowie. Tam 1 kWh kosztuje 0,33 zł (plus VAT). Chiński e-samochód na 100 km ma zużywać 13,7 kWh, czyli pokonanie 100 km powinno kosztować 3,7 zł. Z tych samych rachunków spółki EVP wynika, że przejechanie 100-kilometrowego dystansu małym autem miejskim z silnikiem spalinowym przy cenie benzyny 4,10 zł/litr będzie 10 razy droższe - użytkownik zapłaci 37 zł.
Bagażnik o pojemności 274 l z powinien sprostać potrzebom dwóch pasażerów ZD D2S / dziennik.pl
Ale nie tylko kosztami podróżowania Electric Vehicles Poland chce przekonać Polaków do ZD D2S. Z badań wynika, że kierowców nad Wisłą odstraszają: cena, niedostatek stacji ładowania, niska wartość elektryka przy odsprzedaży powodowana m.in. obawami o trwałość baterii oraz trudne do przewidzenia koszty obsługi technicznej.
Jak usłyszeliśmy samochód składa się z 496 części, więc serwis będzie bardzo prosty, szybki i tani. Dla porównania klasyczny samochód spalinowy to ok. 25 tys. elementów / dziennik.pl
[i]– Nie oferujemy samochodów ZD do zakupu za gotówkę. Auto będzie dostępne tylko w wynajmie długoterminowym dla klientów biznesowych oraz indywidualnych [/i] – mówi Mateusz Wiślański, dyrektor operacyjny EVP. – Usługa jest kompleksowa. W cenie zawarte jest finansowanie, amortyzacja, pełne ubezpieczenie, samochód zastępczy, serwis wraz z częściami zamiennymi, obejmujący także bezpłatną wymianę baterii, jeśli te utracą swoją skuteczność – wyjaśnia.
ZD D2S / Materiały prasowe
Z oferty EVP wynika, że całkowity koszt wynajmu D2S przy umowie na 4 lata wyniesie 1200 zł netto/miesiąc. Zakładając średni miesięczny przebieg na poziomie 2 tys. km koszt jazdy (ładowanie po stawkach taryfy nocnej G12) ma wynieść ok. 75 zł netto miesięcznie (rocznie niecałe 900 zł).
Wymiary ZD D2S: długość – 2763 mm; szerokość – 1539 mm; wysokość – 1524 mm / dziennik.pl
– Korzystanie w tym samym okresie z samochodu spalinowego, zużywającego podczas jazdy w mieście 9 l/100 km oznacza dziesięciokrotnie wyższy koszt jazdy. Użytkownik elektrycznego samochodu ZD D2S zaoszczędzi zatem 8100 zł netto rocznie i 32 400 zł w okresie czterech lat. Dodatkowe oszczędności wynikają z bezpłatnego parkowania w strefach płatnych dla samochodów spalinowych – kwituje Wiślański.
Niezbyt profesjonalny test tego autka: