Ja już dokładnie nie pamiętam jak to było, ale po wymianie kierownicy, trzeba było jeszcze przepiąć kostkę przy wiązce no i aktywować.
Kolejna sprawa to różne oporniki przy przełącznikach- w zależności do jakiego smarta pchało się kierownicę. Jak się oporności nie zgadzały to mylił funkcje.
No i na koniec co sobie przypominam to star diagnoza ma możliwość przetestowania każdego przełącznika w aucie.
Wciskasz i kręcisz kierownicą, jak utrzyma się połączenie to taśma ok. Tak samo trzymając wciśnięty plus czy minus można poruszać wiązkami przy SAMie- może to coś wykryje.
Kolejna sprawa to różne oporniki przy przełącznikach- w zależności do jakiego smarta pchało się kierownicę. Jak się oporności nie zgadzały to mylił funkcje.
No i na koniec co sobie przypominam to star diagnoza ma możliwość przetestowania każdego przełącznika w aucie.
Wciskasz i kręcisz kierownicą, jak utrzyma się połączenie to taśma ok. Tak samo trzymając wciśnięty plus czy minus można poruszać wiązkami przy SAMie- może to coś wykryje.
Star diagnoza trójmiasto.