Cześć,
Stałem się właściciel kolejnego czarnego Smarta tym razem ForTwo 2000, 0,6T 55KM, Pulse z klimą. wme01mc01yh055265
Nie mogę znaleźć odpowiedzi na parę pytań, albo tematy nie zostały do końca wyjaśnione. Więc pozwolę sobie założyć wątek.
1. Czy silniki 0,6T 45, 55, 60 są identyczne i różnią się tylko softem? Nie zamierzam jakoś chipować krzesać niewiadomo jakiej mocy, ale jeżeli są identyczne to mam możliwość wgrania innego programu.
2. Softip > Softouch tu zdania rabinów są podzielone. Od tylko dołożenia guzika do konieczności zmiany pedału i przeprogramowania. Jak jest ostatecznie?
3. Mam brak wspomagania albo nie działające, kierownica chodzi jak w dostawczaku z lat 80. Jeździłem innymi F2 no i tam kręcenie to była bajka. Ciśnienie kół ok, rozmiar standard. Czy takie działanie to domena Smartów bez wspomagania? Jak będę coś przy nim robił to sprawdzę czy jest silnik do wspomagania.
4. Instrukcje odkopałem taką dla rocznika 2003, ja mam jeszcze 1 guzikowy kluczyk. Są jakieś większe różnice 00 a 03? Może ktoś podrzucić instrukcję zgodną z 00 PL albo EN.
5. Nieoryginalne radio nie wyłącza się po zgaszeniu, wyciągnięciu kluczyka. Czy jest tam przewód od stacyjki tylko nie podłączony? Czy trzeba się przygotować z przekaźnikiem i ciągnięciem przewodu?
6. Na start zamierzam wymienić olej (5W40) w tym skrzyni (dextron3), płyny i filtry. Odświeżyć go. Wydech bo praktycznie go nie ma. Na start chyba wystarczające czy zwrócić na coś jeszcze uwagę?
7. Części w tej generacji mechaniczne są we wszystkich takie same w tym wszystkie 0,6T? Nie licząc zmiany poliftowej i silników diesla, 0,7T.
Czytałem sporo tematów ale zawsze jakieś wątpliwości pozostają. Z góry dziękuję za pomoc.
Stałem się właściciel kolejnego czarnego Smarta tym razem ForTwo 2000, 0,6T 55KM, Pulse z klimą. wme01mc01yh055265
Nie mogę znaleźć odpowiedzi na parę pytań, albo tematy nie zostały do końca wyjaśnione. Więc pozwolę sobie założyć wątek.
1. Czy silniki 0,6T 45, 55, 60 są identyczne i różnią się tylko softem? Nie zamierzam jakoś chipować krzesać niewiadomo jakiej mocy, ale jeżeli są identyczne to mam możliwość wgrania innego programu.
2. Softip > Softouch tu zdania rabinów są podzielone. Od tylko dołożenia guzika do konieczności zmiany pedału i przeprogramowania. Jak jest ostatecznie?
3. Mam brak wspomagania albo nie działające, kierownica chodzi jak w dostawczaku z lat 80. Jeździłem innymi F2 no i tam kręcenie to była bajka. Ciśnienie kół ok, rozmiar standard. Czy takie działanie to domena Smartów bez wspomagania? Jak będę coś przy nim robił to sprawdzę czy jest silnik do wspomagania.
4. Instrukcje odkopałem taką dla rocznika 2003, ja mam jeszcze 1 guzikowy kluczyk. Są jakieś większe różnice 00 a 03? Może ktoś podrzucić instrukcję zgodną z 00 PL albo EN.
5. Nieoryginalne radio nie wyłącza się po zgaszeniu, wyciągnięciu kluczyka. Czy jest tam przewód od stacyjki tylko nie podłączony? Czy trzeba się przygotować z przekaźnikiem i ciągnięciem przewodu?
6. Na start zamierzam wymienić olej (5W40) w tym skrzyni (dextron3), płyny i filtry. Odświeżyć go. Wydech bo praktycznie go nie ma. Na start chyba wystarczające czy zwrócić na coś jeszcze uwagę?
7. Części w tej generacji mechaniczne są we wszystkich takie same w tym wszystkie 0,6T? Nie licząc zmiany poliftowej i silników diesla, 0,7T.
Czytałem sporo tematów ale zawsze jakieś wątpliwości pozostają. Z góry dziękuję za pomoc.