Moim zdaniem w pierwszej kolejności do ustawienia punkt otarcia sprzęgła. Powinno się to robić dla komfortu przy każdej wymianie oleju.
Potem warto wyczyścić i przesmarować siłownik sprzęgła.
Chociaż w sumie lepiej odwrotnie Najpierw zdjąć i przesmarować, potem ustawić (o ile pamiętam dociska się go w kierunku sprzęgła z siłą 5 kg) i dokręca. A potem ustawić punkt otarcia.
Jest tu dość rozbudowany wątek o problemach ze skrzynią w 450. Poszukaj po słowach kluczowych - np. hamburger zagłady
Potem warto wyczyścić i przesmarować siłownik sprzęgła.
Chociaż w sumie lepiej odwrotnie Najpierw zdjąć i przesmarować, potem ustawić (o ile pamiętam dociska się go w kierunku sprzęgła z siłą 5 kg) i dokręca. A potem ustawić punkt otarcia.
Jest tu dość rozbudowany wątek o problemach ze skrzynią w 450. Poszukaj po słowach kluczowych - np. hamburger zagłady