Nie rozśmieszaj mnie tymi raportami awaryjności - szczególnie nie wiem co toyota robi na tych pierwszych miejscach ze swoimi wezwaniami do napraw. To raporty TUV tez trzeba umieć czytac PKO. Kolejność to jest procent awaryjności BEZ uwzględnienia przebiegu - obok masz przebieg i zerknij jaki procent awaryjności ma smart przy jakim przebiegu a jakie awaryjności mają inne samochody przy duuuużo większym przebiegu. OK smart jes w miare wysoko ale dane są z niskiego przebiegu - ciekawe jak to się kształtuje przy przebiegu 40-70 tys.
Co do raportu TUV wezwania nie są liczone do awaryjności sprawdze jutro.
o ładny przykład
45 Smart Fortwo 15,6% 68 000 tys
62 Kia Sorento 18,6% 113 000 tys
no smarcik wypadł na tle KIA dwa razy mniejszy przebieg a tu tylko kilka procent różnicy
Co do raportu TUV wezwania nie są liczone do awaryjności sprawdze jutro.
o ładny przykład
45 Smart Fortwo 15,6% 68 000 tys
62 Kia Sorento 18,6% 113 000 tys
no smarcik wypadł na tle KIA dwa razy mniejszy przebieg a tu tylko kilka procent różnicy