Silnik to tylko klocek patrząc na to mechaniczne. Do tego klocka - silnika montuje się całą resztę - osprzęt. Czyli silnik należy potraktować jak klocek, zamienić sztuka za sztukę a osprzęt przełożyć z poprzedniego. Nie spotkałem się by ktoś sprzedawał silnik z kompletnym osprzętem /w podanej przez Ciebie cenie/, dostaniesz zapewne "goły" słupek, jak będą kolektory to będzie dobrze, zapewne nie będzie wtryskiwaczy sprzęgła etc.
Jak możesz daj link do silnika i zobaczymy czy w ogóle jest przy nim jakikolwiek osprzęt.
Tym samym czy będzie co pozostawić z osprzętu kupowanego silnika ?
Za moc silnika odpowiada elektronika, której nie ma przy silniku, jest to odrębny moduł, ewentualnie inna turbina, której w podanej cenie napewno z silnikiem nie otrzymasz.
Jak możesz daj link do silnika i zobaczymy czy w ogóle jest przy nim jakikolwiek osprzęt.
Tym samym czy będzie co pozostawić z osprzętu kupowanego silnika ?
Za moc silnika odpowiada elektronika, której nie ma przy silniku, jest to odrębny moduł, ewentualnie inna turbina, której w podanej cenie napewno z silnikiem nie otrzymasz.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!