Geometria najważniejszych punktów zapewne ta sama, a tak to trochę więcej metalowego "mięska", wzmacniającego całość w kierunku uodpornienia na zginanie i skręcanie.
Coś w typie, oryginał - staliwny /np. za 450 zł sztuka jak w Citroen Xsara HDi/, a zamiennik - blacha /za nieco ponad 200 zł sztuka/.
Rozbudowa profilu przestrzennego wahacza o dodatkowy element blaszany, zwiększający znacząco sztywność, a być może i nieco inny materiał.
Coś w typie, oryginał - staliwny /np. za 450 zł sztuka jak w Citroen Xsara HDi/, a zamiennik - blacha /za nieco ponad 200 zł sztuka/.
Rozbudowa profilu przestrzennego wahacza o dodatkowy element blaszany, zwiększający znacząco sztywność, a być może i nieco inny materiał.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!