paliwo - Pb
ccm - 599
rocznik - 1998
problem - Przy wymianie łożyska w przednim lewym kole osłonka zębatki ABS uległa utylizacji - była tak przerdzewiała, że jej resztki musiałem usunąć. Czy mogę jeździć bez niej? Po założeniu nowego łożyska i usunięciu przyrdzewiałego rantu z tarczy hamulcowej skręciłem całość do kupy (niestety nie mam klucza dynamometrycznego). Niestety podczas jazdy ok 60km/h i mocnym skręcaniu kołami słychać cykliczne szuranie w lewym przednim kole. Czy może to być spowodowane zbyt słabym dokręceniem łożyska do zwrotnicy? Czy raczej tarcza hamulcowa wydają takie odgłosy bo musi się na nowo ułożyć po usunięciu tego rantu? Tylko dlaczego by się to działo tylko przy skręcaniu? Koło nie ma żadnego luzu gdy Smarcik jest podniesiony. Czy siła dokręcenia tej długiej śruby wkręcanej w ośkę w zwrotnicy ma wpływ na łożysko (luz)? Gdy na początku za lekko skręciłem to tarcza po przykręceniu do piasty ruszała się jak na starym uszkodzonym łożysku.
ccm - 599
rocznik - 1998
problem - Przy wymianie łożyska w przednim lewym kole osłonka zębatki ABS uległa utylizacji - była tak przerdzewiała, że jej resztki musiałem usunąć. Czy mogę jeździć bez niej? Po założeniu nowego łożyska i usunięciu przyrdzewiałego rantu z tarczy hamulcowej skręciłem całość do kupy (niestety nie mam klucza dynamometrycznego). Niestety podczas jazdy ok 60km/h i mocnym skręcaniu kołami słychać cykliczne szuranie w lewym przednim kole. Czy może to być spowodowane zbyt słabym dokręceniem łożyska do zwrotnicy? Czy raczej tarcza hamulcowa wydają takie odgłosy bo musi się na nowo ułożyć po usunięciu tego rantu? Tylko dlaczego by się to działo tylko przy skręcaniu? Koło nie ma żadnego luzu gdy Smarcik jest podniesiony. Czy siła dokręcenia tej długiej śruby wkręcanej w ośkę w zwrotnicy ma wpływ na łożysko (luz)? Gdy na początku za lekko skręciłem to tarcza po przykręceniu do piasty ruszała się jak na starym uszkodzonym łożysku.