No i znaleziona przyczyna szurania. Jak już pisałem osłonka zębatki ABS była przerdzewiała i wyleciała do kosza. Przez to łożysko siało 1-1,5 mm głębiej a razem z nim tarcza hamulcowa na której jest lekki rant. Przy jeździe na wprost tarcza na grubość włosa mija jarzmo ale przy energicznym skręcaniu lekko zaczyna ocierać i szurać. Muszę kupić tą osłonkę i wszystko złożyć na nowo.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Osłona zębatki ABS / czujnika ABS + szuranie po wymianie łożyska koła przód.
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
Osłona zębatki ABS / czujnika ABS + szuranie po wymianie łożyska koła przód.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości