Witam !
Od roku posiadam Smarta Forfour 1.3 i od samego początku nurtuje mnie kwestia wspomagania kierownicy. Przy prędkości do około 50km/h wszystko działa płynnie, a przy 70 i wyżej, zauważyłem że kierownica pracuje trochę ciężej co czasami przeszkadza przy korygowaniu podczas jazdy na wprost na dłuższym odcinku.
Czy ktoś miał podobny problem, czy może tak ma być?
Edit
Znalazłem info że źródłem problemu często jest uszkodzone łożysko amortyzatora.
Dodatkowo Mitsubishi ma jakiś system ustawiania kąta czegoś tam i standardem było w ich autach z tamtych lata że kierownica nie odbija od razu przy maksymalnym skręcie.
edit 2 by mod
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3021677.html
Od roku posiadam Smarta Forfour 1.3 i od samego początku nurtuje mnie kwestia wspomagania kierownicy. Przy prędkości do około 50km/h wszystko działa płynnie, a przy 70 i wyżej, zauważyłem że kierownica pracuje trochę ciężej co czasami przeszkadza przy korygowaniu podczas jazdy na wprost na dłuższym odcinku.
Czy ktoś miał podobny problem, czy może tak ma być?
Edit
Znalazłem info że źródłem problemu często jest uszkodzone łożysko amortyzatora.
Dodatkowo Mitsubishi ma jakiś system ustawiania kąta czegoś tam i standardem było w ich autach z tamtych lata że kierownica nie odbija od razu przy maksymalnym skręcie.
edit 2 by mod
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3021677.html