Sachs właśnie produkował toto na pierwszy montaż.
Wstępne informacje skłaniaja do wniosku że aktuator po pewny czasie zużywa sie głownie w części elektrycznej. Mechanika jest nadal OK ale zaczyna okresowo szwankować system sterowania silniczka elektrycznego napędzającego mechanizm.
Pomaga wymiana na nowy aktuator plus PRAWIDŁOWE ustawienie od zera wartości układu sprzęgła.
Ciekawe czy to samo będzie sie działo w 451?
Wstępne informacje skłaniaja do wniosku że aktuator po pewny czasie zużywa sie głownie w części elektrycznej. Mechanika jest nadal OK ale zaczyna okresowo szwankować system sterowania silniczka elektrycznego napędzającego mechanizm.
Pomaga wymiana na nowy aktuator plus PRAWIDŁOWE ustawienie od zera wartości układu sprzęgła.
Ciekawe czy to samo będzie sie działo w 451?
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904