do beemki mam 3 komplety alu..
jeden na lato 17tki
drugi zima 17tki
3ci do palenia gumy 15tki
a do smarta jak kupie brabus'y na lato to w zimie bedzie jezdzil tez na alu...
na alumach w zimie (17stki w bmw) jezdze od 3 czy 4rech sezonow... o ile felgi nie sa total szrot i odrapane z lakieru to mozna bez klopotu jezdzic na nich w zimie...
co do intercoolera w smarcie to ciezko powiedziec jak sie bedzie zachowywal ale jak bedzie mokro to cala woda bedzie zarzucana do komory silnika... np w beemce mam dolot powietrza z dolu zderzaka na stozek i caly syf jak pada leci wlasnie na filtr... tak wiec co jakis czas trzeba by bylo wyciagac intercooler i go przemywac... ew mozna by tak ukierunkowac ten dolot zeby powietrze nie "walilo" bezposrednio a poprzez ruch zmienialo "przewiewalo" komore silnika...
jeden na lato 17tki
drugi zima 17tki
3ci do palenia gumy 15tki
a do smarta jak kupie brabus'y na lato to w zimie bedzie jezdzil tez na alu...
na alumach w zimie (17stki w bmw) jezdze od 3 czy 4rech sezonow... o ile felgi nie sa total szrot i odrapane z lakieru to mozna bez klopotu jezdzic na nich w zimie...
co do intercoolera w smarcie to ciezko powiedziec jak sie bedzie zachowywal ale jak bedzie mokro to cala woda bedzie zarzucana do komory silnika... np w beemce mam dolot powietrza z dolu zderzaka na stozek i caly syf jak pada leci wlasnie na filtr... tak wiec co jakis czas trzeba by bylo wyciagac intercooler i go przemywac... ew mozna by tak ukierunkowac ten dolot zeby powietrze nie "walilo" bezposrednio a poprzez ruch zmienialo "przewiewalo" komore silnika...