Moim skromnym zdaniem
Tak w czambuł tego MHD bym nie odrzucał.
Ma swoje wady, to fakt, ale jako użytkownik moim zdaniem:
1. Wyłączenie MHD skomplikowane nie jest, raczej ew. upierdliwe jak się często odpala.
2. Przyjęcie zasady, że wymiana oleju = wymiana paska problem rozwiązuje.
3. Ew. koszt wymiany akumulatora - podobnież trochę doskwiera (BTW - kupował ktoś to cudo i powie ile kosztuje?)
A jak trafi się ciekawa oferta na MHD, to chyba szkoda ją odrzucać tylko z powodu MHD.
Tak w czambuł tego MHD bym nie odrzucał.
Ma swoje wady, to fakt, ale jako użytkownik moim zdaniem:
1. Wyłączenie MHD skomplikowane nie jest, raczej ew. upierdliwe jak się często odpala.
2. Przyjęcie zasady, że wymiana oleju = wymiana paska problem rozwiązuje.
3. Ew. koszt wymiany akumulatora - podobnież trochę doskwiera (BTW - kupował ktoś to cudo i powie ile kosztuje?)
A jak trafi się ciekawa oferta na MHD, to chyba szkoda ją odrzucać tylko z powodu MHD.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus