(19.02.2014, 18:51)Kanapa napisał(a): Idąc tym tropem to co się będzie działo jak ktoś kupi 451 z amerykanskego rynku?
Kilka aut już było sprzedanych sądząc po ogłoszeniach na portalach.
Nasze paliwo jest teoretycznie lepsze - silnik będzie lepiej czy gorzej pracować?
No oczywiście, że lepiej. Przecież chyba każdy słyszał, jak to auta po zatankowaniu niemieckiego paliwa dostawały skrzydeł i przejeżdżały na zbiorniku więcej niż w Polsce.
Przecież w USA mają benzynę co ma 86 oktan a my 95, co bardziej rozrzutni Polacy potrafią kupować benzynę 98 lub jakieś tam V...
Przez 18 lat jeździłem w Polsce tylko autami amerykańskimi, nic im się nie stało na naszym paliwie, a nawet nasz gaz im nie zaszkodził. Przy prawie 500 tys. km auta te po przejechaniu w Polsce po ponad 400 tys. km, ze starości i usterek osprzętu, a nie z powodu uszkodzenia lub zużycia silnika odchodziły na "darmową emeryturę".
Gdyby nie szalona zwyżka kursu dolara w 2008 roku, pewnie dalej jeździłbym amerykańskimi autami, a tak przesiadłem się na diesle, padło jakoś na francuskie, nawet Smart MC01 /450/- przecież produkowany był we Francji. Jak narazie nie żałuję, bo przynajmniej Smart-we towarzystwo jest lepsze /w ogóle jest, bo użytkownicy amerykańskich jakoś się nie chcieli integrować - wyjątek zlot w Toruniu w 1996/.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!