Przeczytałem jeszcze raz wszystkie posty z tego tematu, no i pocieszę was, ja też tak mam. Co prawda nie robię z tego problemu, traktuje to jako TTTM (TenTypTakMa).
Zawsze to występuje w sytuacjach gdy jadę na Auto i powinno zmienić bieg, pewnie czujnik przyspieszeń poprzecznych odcina pedał gazu za sprawą Trust+, by nie doszło do przypadkowego poślizgu kół tylnych na zakręcie po zmianie biegu. Sytuacje te wyglądają tak jak przy zmianie biegu, tylko "komputer" zastanawia się czy aby na pewno ma zmienić bieg, co czyni dopiero po wyjechaniu na prostą, czyli po dobrych kilku sekundach - 5 i wiecej. Nigdy nie zdarzyło mi się to przy jeździe na Manualu.
Zawsze to występuje w sytuacjach gdy jadę na Auto i powinno zmienić bieg, pewnie czujnik przyspieszeń poprzecznych odcina pedał gazu za sprawą Trust+, by nie doszło do przypadkowego poślizgu kół tylnych na zakręcie po zmianie biegu. Sytuacje te wyglądają tak jak przy zmianie biegu, tylko "komputer" zastanawia się czy aby na pewno ma zmienić bieg, co czyni dopiero po wyjechaniu na prostą, czyli po dobrych kilku sekundach - 5 i wiecej. Nigdy nie zdarzyło mi się to przy jeździe na Manualu.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!