(21.09.2019, 18:16)LAZY. napisał(a): Jakieś 1-1,5L etyliny95 skrzynia biegów i cała okolica została w końcu pozbawiona warstwy olejowej pomieszanej z kurzem i piachem. Umyłem też IC, wszystkie węże, opaski i śrubki, wszelkie poprzeczki, belki i co wpadło pod pędzel też domyłem. Szczotka druciana, skrobaki, a nawet szpachelka i jest całkiem schludnie.I to mi się podoba.... ja też lubię jak zajrzy się pod " maske" A tam błysk....
Czekam na graty i po niedzieli składam.
Zastanawiam się nad rurką powrotu oleju i cienką metalową rurką z tyłu za turbiną, nie wyglądają najlepiej i przydało by się je wymienić. Boję się jednak że nie ruszę śrub tylko urwę. Pozostaje zatem obserwować.
Umyłem wszystkie zaolejone kostki i czujnik temperatury IC.
Tłumik przejdzie regenerację lub wymianę na nowy bez kata. Jutro się okaże jak mu przeprowadzę sekcję.
Moja lista to-do znacznie się skróci. Dziś na tyle, może jakaś foto relacja z sekcji tłumika się zrobi- zobaczymy.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio