generalnie co 10 000 tys ale ponieważ ostatnio chorowałam na brak czasu a w we własnym zakresie jest to nierealne to już 18 000 nastukał
Kolega pojedzie dziś z komputerem i sprawdzę czy błędów nie ma ale raczej nie sądząc po objawach wtedy raczej na stałe blokowło by moc i wrzucało tryb serwisowy, a tu bardzo dziwnie i do tego ten warkot.
dziś sprawdzę świece, zbadam czy w intercoolerze przypadkiem nie zamieszkał olej, obejrze wydech i może docisk sprzęgła to na razie przychodzi mi do głowy. Serwis raczej odpuszczę dopóki nie skończą mi się pomysły co to .
Liczyłam że może ktoś z Was spotkał się z podobnymi objawami i coś podpowie ?
Kolega pojedzie dziś z komputerem i sprawdzę czy błędów nie ma ale raczej nie sądząc po objawach wtedy raczej na stałe blokowło by moc i wrzucało tryb serwisowy, a tu bardzo dziwnie i do tego ten warkot.
dziś sprawdzę świece, zbadam czy w intercoolerze przypadkiem nie zamieszkał olej, obejrze wydech i może docisk sprzęgła to na razie przychodzi mi do głowy. Serwis raczej odpuszczę dopóki nie skończą mi się pomysły co to .
Liczyłam że może ktoś z Was spotkał się z podobnymi objawami i coś podpowie ?
Smart 450 800 CDI 2001 / Kawasaki ZX6R 2001