(30.08.2014, 05:31)moto-zakup napisał(a): Mam do Was szybkie pytanie- co jest możliwą przyczyną lekkiego słabnięcia auta wraz z niedużym stanem paliwa w baku ? Różnica jest niewielka ale jest - jeżeli auto zatankuję świeżym paliwem prawie po korek jest ok. Jeżeli pali się ostatnia kreska auto nie wydaje się już tak żwawe - myślicie że przyczyną może być brud w baku ? Zastanawiałem się nad tym ale czy to możliwe że po 80 tys panuje tam taki syf ?
Czy płukanie zbiornika w smarcie to duży kłopot ?
Nie wiem czy SD daje możliwość odczytu ciśnienia paliwa na pompie. Jeżeli nie, to pozostaje manualne sprawdzenie ciśnieniomierzem, na przewodzie między zbiornikiem paliwa a silnikiem, przy prawie pełnym zbiorniku - a następnie przy prawie pustym.
Mniejsze ciśnienie paliwa, to mniejszy wydatek wtryskiwaczy paliwa w jednostce czasu, a tym samym i mniejsza moc.
Powód, być może kończy życie pompa paliwa, za bardzo się grzeje - przyciera się i daje niższe ciśnienie, jak jest niski stan paliwa (wówczas pompa nie jest zanurzona głęboko w cieczy a tym samym nie jest odpowiednio chłodzona jak na opory jakie wytwarza przy przycieraniu co nasila objawy).
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!