Miałem tak w aucie innej marki, wyrobione były tulejki na kółkach w przekładni satelitarnej wewnątrz rozrusznika, co skutkowało jego blokowaniem przy próbie rozruchu, a prąd pobierany był tak duży, że aż kontrolki gasły.
Za pierwszym razem myślałem, że aku słabe, poprosiłem znajomego o pożyczkę prądu kablami, to w kablach się o mało izolacja nie stopiła przez kilka sekund próby uruchomienia mego auta.
Pomogło na krótko puknięcie w obudowę rozrusznika /lekko młotkiem/.
Za pierwszym razem myślałem, że aku słabe, poprosiłem znajomego o pożyczkę prądu kablami, to w kablach się o mało izolacja nie stopiła przez kilka sekund próby uruchomienia mego auta.
Pomogło na krótko puknięcie w obudowę rozrusznika /lekko młotkiem/.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!