Nie rozumiem, dlaczego wszyscy uważają tę skrzynię automatyczną za konieczność. Manual działa bardzo dobrze, sprzęgło pracuje lekko a auto jest bez porównania żwawsze w ruchu miejskim. Przyznam, że sam byłem wobec wielu nowych rozwiązań w 453 sceptyczny ale postęp jaki się dokonał w dziedzinie właściwości jezdnych, komfortu i pracy układu kierowniczego jest ogromny. Dzięki regulacji wysokości fotela i kierownicy (o gienialnym kształcie) kierowca otrzymuje znacznie lepszą pozycję. Wszystko to sprawia w mojej ocenie, że auto daje więcej frajdy z jazdy.
Cena... no cóż należy się spodzeiwać ok. 15 000zł dopłaty do nadwozia cabrio, ale znowu będzie postęp - powierzchnia dachu większa, szersza belka nad szybą oznacza większe bezpieczeństwo i mniej zawirowań w kabinie. Prototypy modelu 453 cabrio przeszły taką samą rygorystyczną procedurę testową, co zyskująca ostatnie szlify S-klasa cabrio.
Cena... no cóż należy się spodzeiwać ok. 15 000zł dopłaty do nadwozia cabrio, ale znowu będzie postęp - powierzchnia dachu większa, szersza belka nad szybą oznacza większe bezpieczeństwo i mniej zawirowań w kabinie. Prototypy modelu 453 cabrio przeszły taką samą rygorystyczną procedurę testową, co zyskująca ostatnie szlify S-klasa cabrio.