Mam dosyć małą wiedzę na temat Barbusa i zwykłego FT aby podjąć się dyskusji - chociaż zostałem dzisiaj zmotywowany do tego aby wzbogacić swoją wiedzę...
Jak łatwo się zorientować, nie jestem zwolennikiem chip tuningu. Widziałem wiele takich samochodów (przede wszystkim silników) i są one bardzo zmęczone... Gdy podpinamy KTS-a i robimy pomiary to dziwimy się później, że to jeszcze jeździ... a klient przed naprawą mówi cyt:"Panie, tak, żeby na giełdę dojechał a później jakieś 20 km"... wtedy go wyganiam...
Seven - 115 KM w Smarcie? - tylne opony pewnie 235-ki a z przodu takie obciążniki jakie są w traktorach... żeby nie zrobił salta podczas ruszania...
Przyznam się, że mam Sharana 1,9 TDi 115 KM i biorąc pod uwagę gabaryty tego samochodu, moc jest wystarczająca... i kapcie tam mam "nie wąskie"...
Jak łatwo się zorientować, nie jestem zwolennikiem chip tuningu. Widziałem wiele takich samochodów (przede wszystkim silników) i są one bardzo zmęczone... Gdy podpinamy KTS-a i robimy pomiary to dziwimy się później, że to jeszcze jeździ... a klient przed naprawą mówi cyt:"Panie, tak, żeby na giełdę dojechał a później jakieś 20 km"... wtedy go wyganiam...
Seven - 115 KM w Smarcie? - tylne opony pewnie 235-ki a z przodu takie obciążniki jakie są w traktorach... żeby nie zrobił salta podczas ruszania...
Przyznam się, że mam Sharana 1,9 TDi 115 KM i biorąc pod uwagę gabaryty tego samochodu, moc jest wystarczająca... i kapcie tam mam "nie wąskie"...