Cytat:Fireman napisał(a):
Może ktoś będzie uważał to co napisze, nie na miejscu, ale w trochę w innym aucie, Vito 112 CDI mieliśmy podobne problemy z wkręcaniem się na obroty powodowane małą przepustowością filtra paliwa, a filtr był nowy. Po wymianie filtra paliwa problemy ustąpiły, a jakiś komputery pokazywały szereg różnych usterek. Spróbuj tak jak sugerują niektórzy koledzy zacząć od porządnej diagnozy.
Dokladnie problemem moze byc zapchany filtr paliwa tak bylo u mnie mialem blad czujnika cisnienia objawy byly takie same a dodam, ze nie slyszalem jeszcze o wadliwym przeplywomierzu w cdi wiec polecam wymiane filtra na poczatek i wykasowanie bledow koszt niewielki a moze zaoszczedzic sporo pieniedzy zwlaszcz, ze serwisy na 99% skroja nieswiadomego uzytkownika jak bym oddal auto do serwisu to bym zaplacil pare stowek za frajer a tak kosztowalo mnie to grosze i mniej niz pol godziny pracy