Rozumiem że sterowałeś ryglem od strony wiązki kabinowej wykluczając tym samym złamanie przewodu na przejściu z tridonu do klapy?
Sprawdź jakie są to kolory przewodów i dalej wiązka zapewne biegnie tunelem środkowym do panelu z bezpiecznikami.
Masz przycisk pod kierownicą do otwierania tylnej klapy?
Wydaje mi się że w panelu z bezpiecznikami przy naciskaniu przycisku powinien zaklikać przekaźnik?
Możliwe że w nim cała przyczyna.
Nie jestem akurat przy aucie bo bym zweryfikował jego istnienie.
Sprawdź jakie są to kolory przewodów i dalej wiązka zapewne biegnie tunelem środkowym do panelu z bezpiecznikami.
Masz przycisk pod kierownicą do otwierania tylnej klapy?
Wydaje mi się że w panelu z bezpiecznikami przy naciskaniu przycisku powinien zaklikać przekaźnik?
Możliwe że w nim cała przyczyna.
Nie jestem akurat przy aucie bo bym zweryfikował jego istnienie.