Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Track T-800 CDI

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Track T-800 CDI
#4
 MariuszB 
(09.10.2016, 20:50)psuwacz napisał(a): Ciekawe, ciekawe, szkoda, że pewnie nie upchnęłoby się tej przekładni do Smarta z przyczyn przestrzenno-/ehem/obciążeniowych.

Obciążeniowych znaczy masowych Smile
Zgadza się. Skrzynia ze sprzęgłem swoje waży. Poza tym należałoby dołożyć mechanizmy sterowania a to wszystko także waży. Zastosowanie CVT (nie znalazłem info ze specyfikacją) jest w tym przypadku lepszym wyborem.
Moment obrotowy wymusza jednak potężne CVT, bardzie wytrzymałe na obciążenia od tych z nawet największych maxi skuterów.
Ciekawy jest też rozmiar wydechu. Wydaje się, że ten zastosowany w F2 CDI jest >nadwymiarowy<  Wink

Jeszcze filmik z jazd testowych gdzie można usłyszeć dobrze nam znany dźwięk CDI





No i materiał z wyprawy do Argentyny na Track T-800 CDI gdzie uwidoczniona została konieczność wymiany pasa CVT



F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
[Obrazek: ff0baef4730a79e1.jpg]  &  [Obrazek: 4820fed949e609bdgen.jpg]

 Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Track T-800 CDI - przez MariuszB - 09.10.2016, 20:22
Track T-800 CDI - przez Kanapa - 09.10.2016, 20:25
RE: Track T-800 CDI - przez psuwacz - 09.10.2016, 20:50
RE: Track T-800 CDI - przez MariuszB - 10.10.2016, 07:30

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  For Two CDI pali mi ok 5 litrów,ile wam palą CDI ???? 4 3.500 18.07.2005, 19:27
Ostatni post: Guest



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu