(09.10.2016, 20:50)psuwacz napisał(a): Ciekawe, ciekawe, szkoda, że pewnie nie upchnęłoby się tej przekładni do Smarta z przyczyn przestrzenno-/ehem/obciążeniowych.
Obciążeniowych znaczy masowych
Zgadza się. Skrzynia ze sprzęgłem swoje waży. Poza tym należałoby dołożyć mechanizmy sterowania a to wszystko także waży. Zastosowanie CVT (nie znalazłem info ze specyfikacją) jest w tym przypadku lepszym wyborem.
Moment obrotowy wymusza jednak potężne CVT, bardzie wytrzymałe na obciążenia od tych z nawet największych maxi skuterów.
Ciekawy jest też rozmiar wydechu. Wydaje się, że ten zastosowany w F2 CDI jest >nadwymiarowy<
Jeszcze filmik z jazd testowych gdzie można usłyszeć dobrze nam znany dźwięk CDI
No i materiał z wyprawy do Argentyny na Track T-800 CDI gdzie uwidoczniona została konieczność wymiany pasa CVT
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&