Chce zamówić takie coś sprytnego na tylne światło stop.
Produkt polski z atestem i homologacją
Spełniające normy wiec wszystko legal.
Cena za szt ok 100zł
Jak się uzbiera więcej zainteresowanych może uda sie zbić cenę.
System ESS polega na pulsowaniu światłami stop w przypadku gwałtownego hamowania. Ma na celu przyspieszenie reakcji kierowcy pojazdu nadjeżdżającego z tyłu, w przypadku naszego gwałtownego hamowania.
Moduł Posiada scalony czujnik przyspieszeń w technologii MEMS i jest sterowany mikroprocesorem.
Regulamin 13-H Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych określający "Jednolite przepisy dotyczące homologacji samochodów osobowych w zakresie hamowania" dopuszcza stosowanie systemu ESS w samochodach klasy M1 (osobowe) i N1 (dostawcze do 3,5t) o następujących parametrach:
"Sygnał musi się włączać z chwilą, gdy uruchomienie układu hamulcowego roboczego powoduje opóźnienie równe co najmniej 6 m/s2. Sygnał musi się wyłączać najpóźniej z chwilą, gdy wartość opóźnienia spada poniżej 2,5 m/s2."
Regulamin 48 EKG ONZ określa częstotliwość pulsowania świateł awaryjnych stop na 4Hz +/- 1, chyba, że są to światła żarowe, wtedy 4Hz +0/-1.
Moduł w zakresie temperatur -40°C do +80°C posiada następujące parametry:
- włączanie pulsowania przy opóźnieniu 6,2 m/s2 +/- 0,2
- wyłączanie pulsowania przy opóźnieniu 2,7 m/s2 +/- 0,2
- częstotliwość pulsowania 3,5 Hz +/- 0,4
- obciążalność wyjścia do żarówek (przewód ŻÓŁTY) 2x21W + 5x5W
- obciążalność wyjścia do symulacji sprawnej żarówki (przewód SZARY) 5A max.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Produkt polski z atestem i homologacją
Spełniające normy wiec wszystko legal.
Cena za szt ok 100zł
Jak się uzbiera więcej zainteresowanych może uda sie zbić cenę.
System ESS polega na pulsowaniu światłami stop w przypadku gwałtownego hamowania. Ma na celu przyspieszenie reakcji kierowcy pojazdu nadjeżdżającego z tyłu, w przypadku naszego gwałtownego hamowania.
Moduł Posiada scalony czujnik przyspieszeń w technologii MEMS i jest sterowany mikroprocesorem.
Regulamin 13-H Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych określający "Jednolite przepisy dotyczące homologacji samochodów osobowych w zakresie hamowania" dopuszcza stosowanie systemu ESS w samochodach klasy M1 (osobowe) i N1 (dostawcze do 3,5t) o następujących parametrach:
"Sygnał musi się włączać z chwilą, gdy uruchomienie układu hamulcowego roboczego powoduje opóźnienie równe co najmniej 6 m/s2. Sygnał musi się wyłączać najpóźniej z chwilą, gdy wartość opóźnienia spada poniżej 2,5 m/s2."
Regulamin 48 EKG ONZ określa częstotliwość pulsowania świateł awaryjnych stop na 4Hz +/- 1, chyba, że są to światła żarowe, wtedy 4Hz +0/-1.
Moduł w zakresie temperatur -40°C do +80°C posiada następujące parametry:
- włączanie pulsowania przy opóźnieniu 6,2 m/s2 +/- 0,2
- wyłączanie pulsowania przy opóźnieniu 2,7 m/s2 +/- 0,2
- częstotliwość pulsowania 3,5 Hz +/- 0,4
- obciążalność wyjścia do żarówek (przewód ŻÓŁTY) 2x21W + 5x5W
- obciążalność wyjścia do symulacji sprawnej żarówki (przewód SZARY) 5A max.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk