Tamte wyliczenia były syntetyczne, więc tak, z jednej strony teoria, z drugiej - powtarzalność. Nie da się przejechać takiej samej trasy w identycznie takich samych warunkach i taki sam sposób, żeby porównać czy akurat na wynik spalania miała wpływ jazda, czy ograniczenie zużycia prądu. Wszystko ma na to wpływ. Temperatura i ciśnienie powietrza, ciśnienie w oponach, ruch, wiatr, obciążenie samochodu, ba, nawet obuwie i sposób siedzenia w fotelu może mieć wpływ na to, jak wciskamy pedał gazu.
O ile pamiętam, to były wyliczenia robione na przykładzie Corsy, więc można przyjąć, że moc i masa mniej więcej porównywalne.
Ale oczywiście - co kto lubi ja też w pewnym momencie rozważałem LEDy do tylnych lamp, bo mnie wkurzały przepalające się żarówki. No i okazało się, że wystarczyły lepsze żarówki i zrobienie porządku z oprawkami i kabelkami I problemu już nie ma.
Ale LEDowe trzecie światło stopu to mnie nadal kusi
O ile pamiętam, to były wyliczenia robione na przykładzie Corsy, więc można przyjąć, że moc i masa mniej więcej porównywalne.
Ale oczywiście - co kto lubi ja też w pewnym momencie rozważałem LEDy do tylnych lamp, bo mnie wkurzały przepalające się żarówki. No i okazało się, że wystarczyły lepsze żarówki i zrobienie porządku z oprawkami i kabelkami I problemu już nie ma.
Ale LEDowe trzecie światło stopu to mnie nadal kusi