Tak więc lecę po całości bo zaraz ktoś poprosi jak wyciągnąć radio.
Pierwszy krok to ściągnięcie ramki wokół radia/kieszeni/przełączników
czyli ściągamy pokrętła od nawiewów temp itd.
Regulację ściągamy ciągnąc do siebie bo są na zatrzask a okrągłe kółka wokół pokręteł przekręcamy w stronę lewą kierunek kierowca i ściągamy
Krok 2 odkręcamy dwie śrubki od spodu tej plastikowej ramki i ciągniemy ramkę w do siebie jest na zatrzask.
Krok 3 odkręcamy najpierw panel dolny z awaryjnymi , potem półka a na końcu radio.
Krok 3 wyciągamy panel z awaryjnymi , półka i radio.
Składamy na chłopski rozum w kolejności odwrotnej
Pierwszy krok to ściągnięcie ramki wokół radia/kieszeni/przełączników
czyli ściągamy pokrętła od nawiewów temp itd.
Regulację ściągamy ciągnąc do siebie bo są na zatrzask a okrągłe kółka wokół pokręteł przekręcamy w stronę lewą kierunek kierowca i ściągamy
Krok 2 odkręcamy dwie śrubki od spodu tej plastikowej ramki i ciągniemy ramkę w do siebie jest na zatrzask.
Krok 3 odkręcamy najpierw panel dolny z awaryjnymi , potem półka a na końcu radio.
Krok 3 wyciągamy panel z awaryjnymi , półka i radio.
Składamy na chłopski rozum w kolejności odwrotnej