Założyć pełną - bez otworu - podkładkę pod rurkę dolotu spalin do EGR.
Wtedy olej z dolotu nie będzie się koksował w EGR.
Optycznie zmiana nie do wychwycenia - gdy występuje tam podkładka - uszczelka, nie wpływa to na pracę EGR, gdyż nie ma sondy lambda - czujnika w wydechu, który wychwyciłby, ze nie ma dopływu spalin rurką do EGR.
Wtedy olej z dolotu nie będzie się koksował w EGR.
Optycznie zmiana nie do wychwycenia - gdy występuje tam podkładka - uszczelka, nie wpływa to na pracę EGR, gdyż nie ma sondy lambda - czujnika w wydechu, który wychwyciłby, ze nie ma dopływu spalin rurką do EGR.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!